خانه ورزش اخبار ورزش پیوس: پاس ندادن به منشا حرف و حدیث است

پیوس: پاس ندادن به منشا حرف و حدیث است

0

به نقل از ایسنا، فرشاد پیوس درباره وضعیت پرسپولیس پس از سه بازی در لیگ، اظهار کرد: تیم شرایط بسیار خوبی دارد و می‌بینیم که در سه بازی هم پیروز شده است. برانکو در نقل‌ و انتقالات به خوبی ضعف‌های تیمش را شناخت و بازیکن جایگزین کرد و الان شرایط تاکتیکی و تکنیکی تیم در بهترین وضعیت ممکن است. امیدوارم این روند در بازی با الاهلی هم ادامه‌ داشته باشد و پس از پیروزی برابر این تیم، پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند.

پیوس در ادامه درباره گلزنی مهدی طارمی در بازی برابر نفت تهران، گفت‌: اتفاق خوبی افتاد که طارمی پایش به گلزنی باز شد. او امسال هم می‌تواند آقای گل لیگ شود. اگر این اتفاق رخ دهد مثل من سه بار پیاپی آقای گل شده که من از این بابت خوشحال می‌شوم. او می‌تواند به رکورد من برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره این که هواداران معتقدند برخی از بازیکنان به منشا پاس نمی‌دهند، گفت‌: این حرف و حدیث‌ها همیشه در تیم‌های موفق وجود دارد. بازیکنان نباید به این مسائل فکر کنند. مگر می‌شود در فوتبال به بازیکنی پاس ندهند؟ من که ندیدم بازیکنی بخواهد از روی عمد به منشا پاس ندهد. بهتر است تمرکزشان روی بازی‌ها باشد تا در دیدار برابر سیاه‌جامگان به پیروزی برسند.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *