تیم بازیگری فیلم Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها»، در حال گسترش است. بعد از موفقیت فیلم Godzilla که در سال ۲۰۱۴۴ میلادی اکران شد، ساخت دنباله‌هایی از آن چندان دور از انتظار نبود. سازندگان قصد دارند علاوه بر حفظ کیفیت نسخه‌ی اول، حتی پیشرفت‌هایی هم در این نسخه داشته باشند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به تازگی خبر رسیده است که چارلز دنس (Charles Dance) که بیش‌تر به خاطر ایفای نقش شخصیت تایوین لنیستر در سریال Game Of Thrones «بازی تاج و تخت» شهرت دارد، پس از مذاکره با شرکت‌های برادران وارنر و لجندری پیکچرز برای پیوستن به دنباله‌ی فیلم Godzilla، به توافق رسیده است.

چارلز دنس (Charles Dance) علاوه بر «بازی تاج و تخت» در آثاری نظیر Pride And Prejudice Zombies و  Underworld: Blood Wars هم ایفای نقش کرده است که البته در هیچکدام به اندازه‌ی نقش تایوین لنیستر در سری Game Of Thrones، شناخته شده نیست. البته او در سینما و تلویزیون نقش‌های زیادی را ایفا کرده است.

همچنین براساس گزارش‌های سایت Deadline، سالی هاوکینز (Sally Hawkins) هم برای بازی در نقش خود به قسمت دوم بازگشته است. با وجودی که هاوکینز و کن واتانابه (Ken Watanabe) تنها بازیگران فیلم قبلی هستند که در این نسخه هم حضور دارند، اما بازیگران جدیدی به فیلم اضافه‌ شده‌اند تا تیم قدرتمند بازیگری فیلم را حفظ کنند.

با وجودی که فیلم Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» تا قبل از اوایل ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد، اما مراحل تولید آن از ماه آینده به صورت رسمی آغاز می‌شود. این نشان می‌دهد که قرار است مراحل تولید فیلم عظیم باشد؛ زیرا حدود دو سال قبل از اکران آغاز می‌شود. همچنین قرار است بعد از ساخت Godzilla: King Of The Monsters، فیلمی با نام Godzilla Vs. King Kong «گودزیلا علیه کونگ» هم تولید شود.

فیلم Godzilla: King Of The Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» که توسط Michael Dougherty کارگردانی خواهد شد. خوشبختانه این فیلم دارای عوامل و بازیگران مستعدی است که می‌توان از این رو به موفقیت آن امید داشت.

توسط محمد زمانی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *