«چارلی کاکس»: «هنوز فصل سوم دردویل را ندیده‌ام»؛ «مایلم در کنار مرد عنکبوتی بازی کنم»

«چارلی کاکس» در طول سه فصل از سریال «دردویل» (Daredevil) در نقش «مت مرداک» بازی کرد و حالا که نت‌فلیکس این مجموعه‌ی پربیننده‌ی مارول را کنسل اعلام کرده، فراموش کردن این شخصیت برای دوستدارانش آسان نیست.

کاکس اخیراً در کامیک کان آریزونا حضور یافته و با اشاره به نقش خود، علاقه‌‌اش به سکانس‌های اکشن سریال را فاش کرده است. کاکس می‌گوید: «سکانس‌های اکشن را بسیار دوست داشتم و بسیار از مشارکت در آن‌ها و کسب آمادگی برای آن‌ها لذت می‌بردم. همان‌طور که همه می‌دانید، بدلکار بی‌نظیری به نام «کریس بروستر» داشتم. او توانایی انجام کارهایی را داشت که پیش از آن تصور نمی‌کردم از عهده‌ی بشر برآیند. به گمانم بیش از همه دلم برای این المان سریال تنگ خواهد شد، سکانس‌های اکشن آن. بسیار لذت‌بخش بودند. جالب اینجاست وقتی که این نقش را به دست آوردم هیچ آشنایی با این گونه سکانس‌ها نداشتم. اما در طول چهار سال گذشته بهتر و بهتر شدم تا فصل آخر که بسیار لذت‌بخش بود چرا که نسبت به فصل اول بسیار پیشرفت کرده بودم.»

کاکس در ادامه می‌گوید: «در خلال فصل سوم با سکانس‌های رویارویی با «بولزآی» که به آهستگی فاش شد، با خود فکر کردم که چه کار خلاقانه‌ای! از کاری که با سریال کردند بسیار خوشم آمد… آن‌ها کارهای کلیشه‌ای انجام ندادند. غم‌انگیزترین از همه این است که دیگر فرصت دیدن روابط شخصیت‌ها را نخواهیم داشت. رابطه‌ی بولزآی و دردویل.»

ستاره‌ی سریال در پاسخ به سؤال یکی از هواداران در این خصوص که آیا صحنه‌ای وجود دارد که او از بازی در آن لذت برده اما به کات نهایی راه نیافته باشد می‌گوید: «نمی‌دانم، هنوز فصل سوم را ندیده‌ام. بخش‌های کوچکی از آن را دیده‌ام، اما همه‌ی آن را نه. معمولاً دوست دارم اجازه دهم مدتی بگذرد و بعد تماشایش کنم تا بتوانم بیشتر لذت ببرم، بنابراین نمی‌دانم.»

نت‌فلیکس فصل سوم سریال «دردویل» را ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۹ منتشر کرد اما چند روز بعد از این تاریخ اعلام کرد که فصل چهارم سریال به شبکه بازنخواهد گشت. آن‌ها پیش از آن سریال‌های «لوک کیج» و «مشت آهنین» را نیز کنسل اعلام کرده بودند.

کاکس در کامیک کان آریزونا رسماً از کمپین نجات سریال حمایت کرد و گفت: «چند روز قبل فهمیدم که کمپین #SaveDaredevil برای بازگرداندن سریال به وجود آمده. شما هم اگر می‌توانید امضایش کنید!» در حال حاضر بیش از ۱۵۰ هزار امضاء برای در وبسایت Change.org‌ به ثبت رسیده است.

کاکس در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود: «بسیاری از ما و قطعاً خود من انتظار داشتیم که سریال ادامه پیدا کند. حقیقت این است که احساس می‌کردم هنوز داستان‌های زیادی برای روایت وجود دارد و اگر چه این تصمیم شبکه را درک می‌کنم اما به شدت از آن ناراحت شده‌ام. این مسائل در تجارت طبیعی است، اما باید در نظر داشت که این شخصیت‌ها برای مردم اهمیت دارند.»

با این همه «مت مرداک» هنوز امیدوار است که روزی در کنار «مرد عنکبوتی» و «تام هالند» بازی کند: «ایده‌ی دیوانه‌واری است و احتمالاً هیچوقت تحقق نخواهد یافت و تصور آن تقریباً محال است… وقتی به این گونه سؤالات پاسخ می‌دهم کاربران اینترنت فکر می‌کنند وحی منزل است و به وقوع خواهد پیوست. [می‌خندد]. اما خیلی علاقه دارم «دردویل» و «مرد عنکبوتی» را در کتاب‌های کامیک ببینم، خیلی جالب خواهد بود. در یکی از شماره‌ها «مت مرداک» ثابت می‌کند که «دردویل»‌ نیست چرا که این شخصیت در دادگاه ظاهر شده، البته آن فرد «پیتر پارکر» است که لباس «دردویل» را می‌پوشد، اگرچه عذر موجهی نیست [می‌خندد]. اما انجام چنین صحنه‌ای جذاب خواهد بود.»

کاکس به شماره بیست و پنجم از جلد دوم «دردویل» اشاره می‌کند که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. در این شماره «دردویل» به دادگاه احضار می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *