چاپ اولین کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان در حوزه مخابرات و ارتباطات

اولین کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه مخابرات و ارتباطات به صورت تخصصی به چاپ رسید.

دبیر ستاد فناوری اطلاعات، از چاپ اولین کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه ارتباطات خبر داد. این کتاب به ارائه اطلاعات جامع و تخصصی محصولات و شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات خواهد پرداخت.

چاپ اولین کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان

دکتر مهدی فقیهی به چاپ اولین کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور در حوزه مخابرات و ارتباطات اشاره کرد و اعلام نمود که در این کتاب محصولات دانش‌بنیان حوزه مخابرات و ارتباطات کشور تهیه و تدوین شده و در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است. به گفته وی، تا پیش از این مرجعی برای شناسایی این محصولات و خدمات به شکل متمرکز و قابل استناد در کشور وجود نداشته است.

دسترسی به کتاب محصولات شرکت های دانش بنیان به صورت آنلاین

فقیهی اعلام نمود که اطلاعات این کتاب به‌زودی بر روی سامانه آنلاین با همین نام در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و تاکید کرد که از این طریق امکان شناسایی، معرفی و ارائه محصولات و شرکت‌های جدید برای عموم مردم فراهم می‌شود.

دبیر ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی همچنین اضافه کرد که در آینده اقداماتی از این قبیل جهت شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های این حوزه، ایجاد تعامل و ارتباط میان شرکت‌ها و سازمان‌ها و شکل‌گیری اکوسیستم توانمندسازی کسب و کارهای نوپای این حوزه جهت توسعه و پیشرفت این شرکت‌ها در دستور کار ستاد فناوری اطلاعات قرار خواهد گرفت.

تانی کال

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *