اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنگام بیرون زدن از خانه در روزهای بارانی با مشکل پیدا نکردن چتر خود مواجه هستید، چتر جدید Blunt Umbrella برای شما ساخته شده است. این چتر هوشمند مجهز به ردیاب بلوتوثی Tileاست؛ این ردیاب کوچک بلوتوثی به همراه یک اپلیکیشن با کاربری خیلی ساده، شما را قادر به یافتن چتر گم شده خود می سازد. با کمک این تکنولوژی، هرگاه به دنبال چتر گم شده خود بودید، می توانید با کمک اپ نصب شده بر روی اسمارت فون خود محل قرار گیری آن را شناسایی کرده و همزمان چتر شروع به آواز خواندن کرده و تا زمانی که آن را پیدا نکرده اید، به آواز خواندن ادامه خواهد داد و البته این مفهوم تداعی کننده «آواز خواندن زیر باران» است.

ردیاب بلوتوثی در یکی از گوشه های پایینی چتر، به صورتی مرتب و با طراحی زیبا جای داده شده و می تواند تا شعاع ۱۴ الی ۳۰ متری از اسمارت فون، قابل ردیابی باشد و البته خارج از محدوده ذکر شده می توان به اطلاعاتی از آخرین محل قرارگیری چتر پی برد.

طبق تحقیقات انجام شده، هر فرد در طول زندگی خود حدود ۱۵۳ روز خود را صرف گشتن به دنبال اشیاء گم شده می کند و از آنجایی که چترها جزو ۵ شی اول لیست اشیاء گم شده افراد هستند، طراحی چتر Blunt، این مقدار را به شدت کاهش خواهد داد. مدل کامپکت این چتر با قیمت ۹۳ دلار و مدل بزرگتر و کلاسیک تر نیز با قیمت ۹۹ دلار به فروش می رود.

Vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *