آیفون SE شاید در مقایسه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس زرق و برق کمتری داشته باشد اما رضایت مشتریان از آیفون SE نشان داد این کوچک قدرتمند، طرفداران خاص خود را دارد.

رضایت مشتریان از آیفون SE سایر اسمارتفون‌های رده‎بالا را شرمسار کرد

در یک نظر سنجی که به تازگی توسط (American Consumer Satisfaction Index (ACSI انجام گرفته است آیفون SE موفق شد رتبه نخست رضایت مشتریان را به خود اختصاص دهد.

رضایت مشتریان از آیفون SE در شرایطی حاصل شده است که غول‌های گوشی‌ سازی روزبه‌روز در حال افزودن به طول و پهنای گوشی‌های خود هستند.

رضایت مشتریان از آیفون SE

صفحه نمایش‌ها در حال بزرگتر شدن و در بعضی موارد در حال خمیده شدن هستند، در نقطه مقابل حاشیه‌ها رو به زوال هستند و همه چیز دست به دست هم داده تا گوشی‌های کوچک به فراموشی سپرده شوند.

نظرسنجی ASCI و میزان رضایت مشتریان از آیفون SE نشان داد همیشه همه چیز همانطور که کمپانی‌های گوشی ‎سازی پیش‎بینی می‌کنند، پیش نمی‌رود.

آیفون SE موفق به کسب امتیاز 87 از 100 از نظر رضایت مشتریان شد. رضایت مشتریان از آیفون SE توانست مدل‌های رده بالاتر و بزرگتری همچون آیفون 7 پلاس، گلکسی S7 و نوت 5 را پُشت‎سر بگذارد.

رضایت مشتریان از آیفون SE

علت اصلی رضایت مشتریان از آیفون SE چه بوده است؟

این نظرسنجی اطلاعات دقیقی در مورد علت رضایت مشتریان از گوشی ارائه نداده است. وقتی آیفون SE در سال 2016 رونمایی شد به جرم بازیافت طراحی آیفون 5 و حافظه ناچیز 16 گیگابایتی مورد انتقاد زیادی قرار گرفت.

احتمالا قیمت پایین آیفون SE علت اصلی رضایت مشتریان بوده است و شاید توقع مشخصات چندان رده‌بالایی از این گوشی نداشته‌اند.

علت رضایت مشتریان از آیفون SE هر چه باشد، اپل نیز حساب ویژه‌ای بر روی این عضو کوچک خانواده خود باز کرده است و اوایل امسال بود که شاهد بازنگری در میزان حافظه SE بودیم.

رضایت مشتریان از آیفون SE

اپل در حال آماده شدن برای مراسم دهمین سال رونمایی آیفون می‌باشد و آیفون 8 با ویژگی‌های از جمله صفحه نمایش OLEDD و مشخصات هیجان‌انگیز دیگری در دست کار است.

شاید این آیفون جدید برای بعضی جالب باشد اما هنوز هم تعدادی از مشتریان، همان آیفون SE بدون مخلفات را ترجیح می‌دهند!

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *