خانه ورزش اخبار ورزش چمنیان: کی‌روش از شنیدن خبر بازی با مکزیک و فرانسه خوشحال شد

چمنیان: کی‌روش از شنیدن خبر بازی با مکزیک و فرانسه خوشحال شد

0

به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش عصر امروز در تمرین تیم ملی زیر ۱۶ سال حضور یافت و با سرمربی این تیم درمورد شرایط بازیکنان صحبت کرد.

عباس چمنیان در رابطه با حضور کارلوس کی‌روش گفت: اتفاق بسیار خوبی بود برای اولین بار کی‌روش در تمرینات تیم ملی زیر ۱۶ سال که به تازگی کارش را آغاز کرده حاضر شد و این نشان از اهمیتی داشت که او برای کار این بازیکنان و تیم‌های پایه قائل است. کی ‌روش به صورت سرزده به تمرین آمد؛ او عملکرد بازیکنان را نظاره کرد و گزارشات لازم را از ما گرفت.

وی افزود: براساس روشی که کی‌روش تعیین کرده کار را پیش می‌بریم ما کارمان را به سه گروه A,Bو C تقسیم کردیم که بر این اساس ۸۰ بازیکن را در ماتریس داریم و آنها را براساس کیفیت و سطح پیشرفتشان جابجا می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان یادآور شد: کی‌روش درمورد مراحل آماده‌سازی تیم ملی زیر ۱۷ سال از ما سوال کرد به او گفتیم اردوی اسپانیا را در پیش داریم و قرار است با تیم ملی مکزیک و فرانسه بازی کنیم که این مساله باعث خوشحالی او شد. کی‌روش با اشتیاق به صحبت‌های ما گوش کرد و درمورد عملکرد تیم‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۶ سال به او گزارش دادیم که این نشان از اهمیت روش کاری این تیم‌ها برای کی‌روش دارد. ما برای او نحوه کارمان و براساس روشی که مشخص کرده توضیح دادیم و گزارشاتمان را ارائه دادیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *