خانه سینما و تلویزیون اخبار چنینگ تیتوم جزئیات تازه‌ای از تاخیر فیلم گمبیت (Gambit) ارائه داد [کامیک کان 2017]

چنینگ تیتوم جزئیات تازه‌ای از تاخیر فیلم گمبیت (Gambit) ارائه داد [کامیک کان 2017]

0

در اوایل سال 2016، فیلم‌نامه «گمبیت» (Gambit) وارد مرحله بازنویسی شد و پس از آن، همه چیز به تاخیر افتاد. در جریان کامیک کان 2017، ستاره فیلم، «چنینگ تیتوم» (Channing Tatum) در این مورد صحبت کرده است.

توسعه فیلم گمبیت بسیار خوب آغاز شد، چنینگ تیتوم برای بازی در نقش اصلی قرارداد بست، کارگردان انتخاب شد و همه چیز عالی به نظر می‌رسید اما بعد از آن، مشکلات ساخت آغاز شد، فیلم تاخیر خورد و «روپرت وایات» (Rupert Wyatt) از کارگردانی آن انصراف داد، یک کارگردان جدید انتخاب شد و سپس شاهد تاخیرهای بیشتر بودیم بودیم. حال، چنینگ تیتوم در این مورد صحبت کرده و علت تاخیر این فیلم را کیفیت بالای «لوگان» (Logan) و «ددپول» (Deadpool) دانسته است! او در این مورد گفت:

ما خوش شانسی آوردیم. ما یک پیش نویس اولیه بسیار خوب داشتیم. اما در دورانی که آمدیم، دوران تغییرات خلاقانه مجموعه مردان ایکس بود، جایی که این فیلم‌ها دچار «تحول انگاره» (تغییر اساسی) شدند، جایی که فیلم‌های مردان ایکس و آثار ابرقهرمانی با لوگان و ددپول، درهای جدیدی را برای ما باز کردند. ما در تلاش بودیم کارهایی انجام دهیم که تا پیش از این، اجازه انجام‌شان را نداشتیم و آن‌ها در را برای ما باز کردند. بنابر این ما کمی به آن فرصت دادیم تا دوباره در موردش فکر کنیم.

و وقتی از او پرسیده شد که آیا با این تفاسیر، فیلم Gambit درجه سنی بزرگسالانه R خواهد داشت یا خیر، او گفت که هنوز به آن مرحله نرسیده‌اند اما از آن‌جایی که در کودکی از گمبیت لذت برده است، نمی‌خواهد که گزینه PG-13 را کنار بگذارد.

مدتی پیش، تهیه کننده فیلم، «سایمون کینبرگ» (Simon Kinberg) در مورد تاخیرها و مشکلات فیلم‌نامه گمبیت گفته بود: «وقتی فیلمی دارید که باید یک لحن مخصوص و منحصر بفرد داشته باشد، کمی طول می‌کشد تا آن لحن مناسب را پیدا کنید. فیلم ددپول این احساس را به شما می‌دهد که گویی ناگهان از ناکجاآباد ظاهر شده اما ساخت آن فیلم یک مرحله‌ توسعه‌ ده ساله را طی کرد. به نظرم این فیلم طی این ده سال تبدیل به اثری عالی شد. ساخت فیلم گمبیت قرار نیست ده سال طول بکشد اما کمی بیشتر زمان نیاز دارد تا صیقل بخورد و به آن لحن مخصوص برسد. این شخصیت در کامیک‌ها لحن خاصی دارد، همانند ددپول که در کامیک‌ها یک حال و هوای بخصوص دارد و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم این لحن را روی کاغذ بیاوریم. این تأخیر فقط به همین دلیل است که فیلم‌نامه‌ی مناسب برای این شخصیت ررا بنویسیم و براین باورم که به آن نزدیک هستیم».

باید دید آیا سرانجام فیلم گمبیت ساخته می‌شود یا خیر اما فیلم ددپول هم برای سال‌ها در مرحله توسعه گرفتار شده بود و حتی به نظر نمی‌رسید که دیگر ساخته شود اما تبدیل به یکی از بهترین‌ آثار کامیک بوکی تاریخ شد، این اتفاق می‌تواند برای این فیلم هم تکرار شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *