تقریبا هیچ بازیکنی را نمی‌توان پیدا کرد که هر از چند گاهی دوست نداشته باشد سری به آثار قدیمی و خاطره‌انگیز نسل قبل بزند و کمی خاطره بازی کند. مایکروسافت به لطف قابلیت Backward Compatible چنین ویژگی را برای کنسول نسل هشتمی خود به ارمغان آورده و حالا چهار بازی جدید به این سرویس اضافه شده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید روز به روز به بازی‌هایی که از قابلیت Backward Compatible شرکت مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند اضافه می‌شود و تعداد بازی‌های این قابلیت به سرعت در حال افزایش است. در تازه‌ترین این اتفاقات مایکروسافت، چهار عنوان دیگر را به این سرویس افزوده است.

اولین و برجسته‌ترین عنوان، بازی Batman: Arkham Origins بوده که در سال 2013 روانه بازار شد. این بازی اولین بتمنی است که پس از دوگانه شاهکار استودیو راک استدی ساخته شد و جریانات 5 سال پس از اتفاقات نسخه اول، یعنی تیمارستان آرکهام را بازگو می‌کند. نکته قابل توجه درباره این بازی، این است که این عنوان تنها از طریق دیسک قابل بازی خواهد بود و فعلا خبری از نسخه دیجیتالی آن نیست.

عنوان‌های بعدی به ترتیب بازی‌های Deadliest Warrior ،Disney’s Bolt و Fighting Vipers هستند. عنوان Deadliest Warrior بر اساس مجموعه برنامه‌ای با همین نام ساخته شده که در آن شخصیت‌های برجسته تاریخی و یا نیرو‌های مختلف‌ حکومت‌ها روی در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. عنوان‌های Disney’s Bolt و Fighting Vipers به ترتیب عناوینی هسند که اولی بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده و داستان آن نیز از فیلم اقتباس گرفته و دومی عنوانی در سبک مبارزه‌ای و شبیه سری Virtual Fighter است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *