چگونه بازی Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds را شروع کنیم؟

سازندگان Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds انتظار دارند که شما خودتان بتوانید مراحل راه‌اندازی و راه‌یابی به این بسته‌ی گسترش دهنده‌ی انحصاری سونی را انجام بدهید، اما برای این‌که خلاف این موضوع به آن‌ها ثابت شود، می‌توانید از این راهنما کمک بگیرید.

احتمالا The Frozen Wilds اولین و تنها محتوای اضافه‌ی داستانی این بازی است و اگر شما آن را تهیه کرده باشید، می‌خواهید بی درنگ وارد بازی شوید. برای این‌کار باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادامه خواهید خواند. توجه کنید که بازی در این باره توضیحی ارائه نمی‌دهد و به همین خاطر کاربران ممکن است سردرگم شوند. به یاد داشته باشید که برای انجام این بازی باید بازی اصلی را داشته باشید. (اگر از نسخه‌های ظرفیت اول و آفلاین بازی Horizon استفاده می‌کنید، باید بازی را دوباره با این بسته‌ی الحاقی بخرید.)

قدم اول: خریداری و نصب بسته‌ی الحاقی و افزونه‌ها

می‌توانید این بسته‌ی الحاقی را از فروشگاه پلی‌استیشن یا از فروشگاه‌های غیررسمی تهیه کنید. دانلود و نصب این محتوای اضافه، با بازی‌های دیگر تفاوتی ندارد. مطمئن شوید که دیتای بازی به صورت کامل دانلود شده است و افزونه‌های آن نیز نصب‌اند.

قدم دوم: از مرحله‌ی The Womb of the Mountain عبور کنید

The Frozen Wilds تا قبل از این‌که مراحل و منطقه‌ی آغازین بازی Horizon را پشت سر بگذارید، در دسترس قرار نمی‌گیرد. اگر بازی را قبلا بازی کرده باشید که در این زمینه مشکلی نخواهید داشت، از همان ذخیره‌ی قبلی استفاده کنید. اما اگر یک «بازی جدید» آغاز می‌کنید، باید حداقل تا پایان مرحله‌ی Womb of the Mountain را سپری کنید تا بتوانید از Mother’s Embrace خارج شوید.

قدم سوم: به شمال سفر کنید تا به The Cut برسید

زمانی که شما توانستید آزادانه در نقشه‌ی بازی سفر کنید، به شمال بروید. برای آغاز بازی The Frozen Wilds کافی است به سمت The Cut بروید که منطقه‌ی جدیدی است که به نقشه اضافه شده است. در تصویر پایین منطقه‌ای که با ابر پوشیده شده است. زمانی که به اولین کمپ ذخیره‌ی بازی رسیدید، یک نفر را ملاقات می‌کنید که مرحله‌ای جانبی با نام Into the Wilds را برای شما فعال می‌کند که اولین مرحله‌ی این بسته‌ی الحاقی است. از این‌جا به بعد می‌توانید مراحل داستانی را ادامه دهید یا در منطقه‌ی جدید بازی به گشت و گذار و رام کردن ماشین‌ها بپردازید.

چگونه بازی Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds را شروع کنیم؟

اقدامات اختیاری

چند کار دیگر را هم می‌توانید پیش از شروع Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds انجام دهید.

  • بلافاصله بعد از بارگزاری ذخیره‌ی قبلی، به سرزمین‌های Nora سفر کنید و چند دینو-ربات کوچک را از پا در آورید، تا این‌که کنترل‌های بازی دوباره یادتان بیایند. بیش از شش ماه است که بازی نکرده‌اید (احتمالا) و می‌خواهید وارد مراحلی از بازی شوید که کنترل کامل شما را می‌طلبند.
  • آن‌قدر “مربع برای مخفی‌کاری، دایره برای جاخالی دادن” را تکرار کنید تا هر چه در این مدت در Assassin’s Creed: Origins یاد گرفته‌اید از مغز و انگشتانتان بیرون بروند. دو بازی در کنترل این‌قدر شباهت دارند که ممکن است اگر تمرین نکرده وارد مراحل شوید گیج شده و دچار دردسر شوید.
  • مرتب به صخره‌های خالی آویزان شوید تا یادتان بیاید بر خلاف Assassin’s Creed: Origins شما در این بازی فقط می‌توانید از سنگ‌های زرد رنگ بالا بروید و به لبه‌های سفید آویزان شوید.
  • نگاهی به سلاح‌ها و مهمات خود بیاندازید و نکاتی راجع به ماشین‌ها بخوانید تا یادتان بیاید چطور باید بجنگید.
  • آهنگ Into the Wild را پخش کنید و از آن لذت ببرید.

تانی کال

برگرفته از vg247

گیم نیوز

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *