در طول سال‌ها متمادی، ما با شلوارهای فاق بلند، فاق کوتاه، و مدل‌های بینابین مختلف و متفاوتی روبرو شده‌ایم. در حالی که پیروی از مد روز می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما بد نیست در مورد این که چه شلواری بیشتر از همه با اندام شما تناسب دارد، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

انواع فاق شلوار جین شلوار فاق بلند فاق متوسط و فاق کوتاشلوار فاق کوتاه

اگر می‌خواهید بر روی انحنای باسن خود تاکید کنید، شلوار جین فاق کوتاه می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. فقط باید مطمئن شوید که دور کمر شلوار به باسن چسبیده و به این ترتیب، به مشکل شکاف دور کمر دچار نشوید.

شلوار فاق متوسط

این مدل، تناسب بسیار بیشتری با اندام دارد، برای انواع مختلف بدن راحت بوده، و ظاهر بهتری به ناحیه میانی اندامتان می‌دهد.

شلوار فاق بلند

این مدل شلوار را غالبا با نام رترو نیز معرفی می‌کنند، اما حقیقت این است که این شلوار، یک مدل کلاسیک است. شلوار فاق بلند، با اندام‌های ورزشی و کمر کوچک تناسب بیشتری دارد. همچنین، اندام‌هایی به شکل ساعت شنی بلند و باریک، ظاهر فوق العاده‌ای با شلوار جین فاق بلند کشی پیدا خواهند کرد.

شلوار جین boyfriend چیست؟

این شلوار هم مانند شلوار دم پا گشاد، از درجات مختلفی از تناسب تشکیل شده است. برای برخورداری از یک ظاهر رسمی و مجلسی‌تر، آن را با یک بلیزر یا ژاکت و یک کفش پاشنه بلند ترکیب کرده، و به طور کلی، یک برش باریک‌تر را برای خود انتخاب نمایید.
شلوار جین boyfriend ، بهترین گزینه موجود برای این انواع بدن می‌باشد:
اندام سیب شکل، اندام ساعت شنی، و اندام ورزشی.
چه لباسی باید با آن‌ها بپوشید؟
شلوارهای جینی که کمی بازتر و گشادتر هستند، معمولا ترکیب خوبی با تاپ‌ها یا بلوزهای تنگ ایجاد خواهند کرد. اگر شما به دنبال انتخاب متناسب‌تری هستید، به دنبال یک شلوار جین کشی باشید. و اگر ترجیح می‌دهید شلوارتان از ساختار بیشتری برخوردار باشد، به دنبال پارچه‌ای با کشش کمتر و یک کاف ساده در سجاف شلوار باشید.

شلوار جین بوی فرند boyfriend

شلوار جین راسته چیست؟

شلوارهای جین راسته، انحناهای پاها را نشان نداده و به بدن نمی‌چسبند. اگر شما علاقه‌ی زیادی به شلوار جین تنگ و چسبان ندارید، می‌توانید یک شلوار جین راسته را به جای آن انتخاب کنید.
شلوار جین راسته، بهترین گزینه موجود برای این انواع بدن می‌باشد:
انواع مختلف اندام‌ها!
چه لباسی باید با آنها بپوشید؟
یک پوشش بسیار عالی می‌تواند ترکیب یک شلوار جین راسته کلاسیک با یک جفت کفش پاشنه تخت باله ساده، یک پیراهن راه راه، و یک بلیزر یا ژاکت مناسب باشد. اگر ترجیح می‌دهید ظاهر غیر رسمی‌تری داشته باشید، بهتر است یک تیشرت، یک شلوار جین راسته، و یک صندل (یا چکمه) را در پوشش خود ترکیب کنید.

شلوار جین راسته

شلوار جین بوت‌کات چیست؟

این مدل، شباهت زیادی به شلوار جین دم پا گشاد داشته، و ترکیب بسیار خوبی با چکمه پاشنه بلندی با ارتفاع ۵/۱ تا ۳ اینچ پیدا خواهد کرد. شکل ظریف پا در این مدل شلوار، برای انواع مختلف اندام و شکل بدن مناسب می‌باشد. لازم به ذکر نیست که این شلوار، اثر متعادل کننده‌ای بر روی افرادی با اندام منحنی شکل خواهد داشت.
شلوار جین چکمه‌ای، بهترین گزینه موجود برای این انواع بدن می‌باشد:
انواع مختلف اندام‌ها!
چه لباسی باید با آنها بپوشید؟
شلوار جین چکمه‌ای را می‌توان با انواع مختلف سبک‌های ظاهری ترکیب نمود. و به همین دلیل است که این مدل شلوار را می‌توان هر از چند گاهی به عنوان بخشی از پوشش‌های مد روز مشاهده کرد. شلوار جین چکمه‌ای را می‌توانید به طور یکسان با یک جفت کفش پاشنه تخت و یا با یک چکمه مناسب بپوشید. یکی از راه‌های مورد علاقه ما برای ترکیب پوشش با این شلوار، پوشیدن آن با یک تیشرت راه راه، یک کفش پاشنه تخت رنگی، و یک ژاکت موتورسواری کوتاه است.

شلوار جین بوت‌کات چیست؟

رومیس پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *