قسمت سوم
?راه حل دو: روشن کردن خودرو

چگونه باید خودرو را روشن کنیم؟ به سادگى سوییچ را بچرخانید تا خودرو روشن شود، اما اگر هوا به شدت سرد است بهتر است کمى بیشتر دقت کنید.
⚡️ مرحله ى اول: ابتدا تمام لوازم برقى داخل خودرو را خاموش کنید. این به معنى چراغ ها، بخارى، گرم کن شیشه ها و هرچیز دیگرى شبیه اینها است. باترى خودرو باید تمام توانش را صرف به چرخش در آوردن موتور بکند.
⚡️ مرحله ى دوم: سوییچ را کمى بچرخانید، اگر موتور دور گرفت که خوب است. اگر دور نگرفت، سوییچ را دوباره بچرخانید اما دوباره آن را متوقف کنید. این کار باعث گرم شدن موتور مى شود.

⚡️مرحله ى سوم: یک یا دو دقیقه صبر کنید و دوباره امتحان کنید. ممکن است همه چیز خوب پیش نرود، بنابراین اگر خودرو در ابتدا روشن نشد آن را رها نکنید همچنین پشت سر هم استارت نزنید. ممکن است باترى خودروى شما به یک یا دو دقیقه زمان احتیاج داشته باشد تا دوباره شارژ شود.

⚡️ مرحله ى چهارم: اگر شما یک خودروى کاربراتورى دارید، از starter fluid استفاده کنید. این ماده به صورت اسپرى هوا پخش (aerosol) است و در داخل فیلتر هوا اسپرى مى شود. خیلی خوب نیست که به این اسپرى بسنده کنید، اما در شرایط اضطرارى مى تواند مفید باشد.

اروندپلاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *