همانطور که می دانید، پورشه کاین یک شاسی‌بلند قدرتمند و بزرگ است و برای خانواده‌هایی که در محیط برفی زندگی می‌کنند یک گزینه فوق‌العاده است. من (نویسنده سایت carophile) زمانی که یک فراری خریدم، یک دستگاه پورشه کاین نیز داشتم که همیشه بدون مشکل با کاین تمام کارهای خود را انجام می‌دادم و از این خودرو رضایت کامل داشتم و همچنان نیز دارم. اما با وجود اینکه کاین یک خودروی فوق‌العاده بود، جای یک خودروی اسپرت واقعی و خشن را در زندگی شخصی‌ام خالی می‌دیدم و همین باعث شد به خرید فراری فکر کنم.

ولی واقعا چرا با وجود خودروی خوبی مانند کاین، بفکر خرید فراری افتادم؟ دلایل این انتخاب را می‌توانید در ادامه مقاله بخوانید.

تحقق یک رویا

inlove

اکثر کودکان در رویاهای خود، یک خودروی فوق‌العاده را در ذهن تصور می‌کنند. حتی افرادی که چندان رویایی نیستند و در تخیلات سپری نمی‌کنند نیز یک ماشین عالی را در رویاهای خود می‌بینند. در طول سالهای زندگی، من چند اتومبیل مختلف را دوست داشتم، اما فراری همیشه ماشین رویای واقعی من بوده است. شاید یک فراری جدید رویای شما را به واقعیت تبدیل کند اما لازم نیست که حتما جدید باشد شما می‌توانید رویای خود را با یک فراری30،000 کیلومتر کارکرد و طول عمر ۱۰ سال یا حتی بیشتر، واقعی کنید. این خودروها هیچ‌وقت پیر نمی‌شوند و شما تا ابد عاشق فراری باقی خواهید ماند.

فراری F430 اسپایدر

430-spider

این خودرو خود به تنهایی یک دلیل برای انتخاب فراری است. اسپایدر گران‌قیمت، باعث نشد تا جاه‌طلبی‌های من تغییر کند. هر زمان که صدایی از ترافیک شنیدم، می‌توانستم بگویم این یک فراری بود، قبل از اینکه حتی سرم را به سمت آن بچرخانم. محفظه موتور شیشه‌ای، صدای فوق العاده، 4300 سی‌سی و 490 اسب بخار، کابین فوق العاده … همه یک پکیج عالی را ایجاد کرده‌اند که دیوانه کننده خواهد بود. همانطور که گفتم، من یک کاین دارم، و از آن رضایت کامل دارم، همچنین من یک میلیاردر نیستم، با این حال، من آماده بودم بسیاری چیزها (تقریبا همه چیز) را کنار بگذارم، تا یک فراری F430 اسپایدر بخرم.

هیجان و جنون هورمونی

ferrari-f430

خودرویی مانند فراری F430 اسپایدر تمام هورمون‌های بدن شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ترشح آدرنالین را به بالاترین سطح خود می‌رساند. شما از فکر این خودرو خواب و خوراک نخواهید داشت چرا که فکر این خودروی جنون‌امیز، دیوانه کننده است. من زمانی به آرامش رسیدم که توانستم یکی از این خودروها را در گاراژ خانه ببینم.

بهتر از آن کم است

Ferrari-488_Spider-2016-800-01

اگر تمایل دارید یک محصول خاص را انتخاب کنید که تعداد کمی خودرو باشند که بتوانند در بخش های مختلف به پای آن برسند، فراری یک انتخاب عالی است. یک خودروی لاکچری با سطح بالایی از کیفیت، قدرت و تکنولوژی که از رانندگی با آن خسته نمی‌شوید و دوست خواهید داشت پدال را تا جای ممکن فشار دهید.

خیره‌کننده بودن

636102902015374176-1923982722_2573839-1024x640

همه به فراری شما خیره می‌شوند. افرادی که در حال عبور هستند، رانندگان دیگر، پلیس راهنمایی و رانندگی همه و همه، به فراری به چشم یک خودروی خاص نگاه می‌کنند و گاهی اوقات با آن عکس می‌گیرند. این توجه حس خوبی را دارد و شما از آن نیز لذت خواهید برد.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *