18 کاراکتر پوستر فیلم Avengers: Infinity War

فاصله زمانی چندان زیادی تا شروع اکران فیلم سینمایی Avengers: Infinity War (ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ: ﺟﻨﮓ ﺍﺑﺪﯾﺖ) نمانده و مارول برای یادآوری این موضوع به طرفداران، ۱۸ کاراکتر پوستر جدید از این فیلم منتشر کرده است. با توجه به اینکه کمتر از دو ماه تا شروع اکران یکی از بزرگ ترین فیلم های ابرقهرمانی تاریخ مانده، مارول هر روز تلاش بیشتری برای تبلیغ این فیلم می کند، نخست تریلر رسمی آن را در اختیار طرفداران قرار داد، سپس تیزر ۳۰ ثانیه ای Super Bowl آن را در ماه فوریه منتشر کرد، در این مدت پرومو آرت های مختلفی هم در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد و حالا نیز شاهد انتشار کاراکتر پوسترهای جدید هستیم.

مارول ساعتی پیش اقدام به انتشار این ۱۸ کاراکتر پوستر کرد که در آن ها می توانیم شخصیت های اصلی قسمت سوم Avengers را مشاهده کنیم؛ شامل مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ثور، هالک و پلنگ سیاه در کنار دکتر استرنج، ویژن، جادوگر سرخ، باکی، آیرون اسپایدر، ماشین جنگی و فالکون. در کنار اعضای انتقامجویان، اعضای گروه نگهبانان کهکشان را هم در پوسترها مشاهده می کنیم؛ شامل استار-لرد، گامورا، دراکس، راکت، مانتیس و گروت که دیگر بزرگ شده. پوسترها به شکل خاصی طراحی شده اند و اگر به یاد داشته باشید فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) از این مدت پوسترها زیاد داشت.

پیش بینی شده که Avengers: Infinity War طی اولین سه روز اکرانش در آمریکای شمالی ۲۱۵ میلیون دلار خواهد فروخت. اگر این اتفاق رخ دهد، Infinity War نه تنها در صدر پرفروش های MCU قرار می گیرد، بلکه می تواند جایگاه سومین افتتاحیه پرفروش در تاریخ آمریکا را هم به نام خودش ثبت کند، و پشت سر دو فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخربن جدای) و Star Wars: The Force Awakens (ﺟﻨﮓ ﺳﺘﺎﺭﮔﺎﻥ: ﻧﯿﺮﻭ ﺑﺮﻣﯽﺧﯿﺰﺩ) قرار بگیرد. در این میان باید اشاره کنیم که انتظار داریم در Infinity War شاهد حضور ۷۶ شخصیت از دنیای سینمایی مارول (MCU) باشیم، شامل بیشتر از ۴۰ ابرقهرمان مارولی!

فیلم سینمایی Black Panther (پلنگ سیاه) اکنون روی پرده است، اکران Avengers: Infinity War قرار است از ۲۷ آوریل (مصادف با جمعه ۸ اردیبهشت) آغاز شود، پس از آن Ant-Man and the Wasp در ششم جولای ۲۰۱۸ (مصادف با ۱۵ تیر ۹۷) پا به گیشه می گذارد، در هشتم مارس ۲۰۱۹ (جمعه ۱۷ اسفند ۹۷) فیلم Captain Marvel شروع به کار می کند، اکران قسمت چهارم Avengers از سوم می ۲۰۱۹ (جمعه ۱۳ تیر ۹۸) استارت می خورد، قسمت دوم Spider-Man: Homecoming نیز از پنجم جولای ۲۰۱۹ (چهاردهم تیر ۹۸) اکران می شود، Guardians of the Galaxy Vol. 3 هم ۲۰۲۰ از راه می رسد.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *