یوبیسافت به طور رسمی اعلام کرده که کاربران بسیاری در بازی For Honor حضور دارند. این ادعا تا حدودی درست است، اما آنچه مطلقاً نمی‌توان انکار کرد این است که بازی بسیاری از کاربران خود را از دست داده است. گزارش‌های کنونی حاکی از این است که بازی For Honor، چیزی حدود ۹۵ درصد از کاربران زمان عرضه خود را از دست داده است. منبع این گزارش، اطلاعاتی از استیم است که به راحتی در دسترس قرار می‌گیرد. البته For Honor، یک بازی Uplayاست، بنابراین تعداد کاربرانش در Uplay از Steam بیشتر است. اما بعید است که بسیار بیشتر از چیزی باشد که در گذشته با دیگر بازی‌های یوبیسافت شاهد بودیم.

تعداد کاربران در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان داستان دیگری است. از آنجایی که یوبی‌سافت آماری از خریدهای درون بازی در کنسول‌ها ارائه نمی‌دهد، فقط می‌توانیم حدس بزنیم. این کاهش تعداد کاربران برای بازی‌هایی در این سبک چیز تازه‌ای نیست، حتی اگر مثل For Honor سراشیبی شدیدتر باشد.

به همین خاطر دیدن ادعای اریک پاپ، مدیر اجتماعی For Honor، مبنی بر دروغین بودن این گزارشات، ناامید کننده است. پاپ این ادعایش را در جدیدترین لایواستریم Warrior’s Den به اشتراک گذاشته اشت.

مشخص نیست که آیا مقصود این ادعا، عالی نشان دادن وضعیت فعلی بوده است یا خیر؛ اما عجیب است که نماینده‌ییوبی‌ سافت چنین نظری بر علیه گزارش‌های مستند داشته باشد.

اکنون بازی For Honor در Steam نزدیک به ۱۴۷۴ کاربر دارد. این تعداد به حدی کم است که For Honor را حتی در ۱۰۰ بازی محبوب Steam هم قرار نمی‌دهد.

zoomg

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *