خانه ورزش اخبار ورزش کارنامه مهاجم جدید استقلالی‌ها

کارنامه مهاجم جدید استقلالی‌ها

0

کارنامه مهاجم جدید استقلالی‌ها

مدتهاست که بعد از حضور هر بازیکن خارجی در لیگ برتر رزومه بالابلندی از کارنامه نداشته او منتشر می‌شود. بازیکنانی که بحث‌ها در مورد افتخار نداشتن و عملکرد ضعیف آنهاست نه در مورد افتخارات و نقاط مثبتشان. البته بعضی از همین بازیکنان در لیگ برتر ایران جواب داده و توانسته‌اند عملکردی بهتر نسبت به قبل داشته باشند. اتفاقی که مسئولان استقلال امیدوارند در مورد مهاجم تازه‌واردشان هم بیفتد. هرمان آکوالا، مهاجم کامرونی که گویا حضورش در جمع آبی‌پوشان قطعی شده است.

نگاهی به کارنامه این بازیکن نشان می‌دهد که برخلاف حرف‌هایی که مطرح شده کارنامه او چندان هم خالی از گل نیست. او در لیگ این فصل چین در ۲۴ بازی ۱۰ گل زده و سه پاس گل داده. آماری که قطعا از خیلی از مهاجمان فعلی و سابق استقلال بهتر است و می‌تواند برای کادرفنی و هواداران امیدوارکننده باشد اما نکته مهم این است که آکوالا در سوپرلیگ چین بازی نمی‌کرده و این آمار او در لیگ دسته دوم چین رقم خورده است. لیگی که آکوالا با این تعداد گل زده به همراه چند بازیکن دیگر در رده هفدهم جدول بهترین گلزنان قرار داشته است! این مهاجم کامرونی آخرین باری که حضور در سطح اول لیگ یک کشور را تجربه کرده ۵سال گذشته و در بوریرام تایلند بوده است. تیمی که در آن سه فقط گل به ثمررساند.

او بعد از حضور در تایلند به لیگ دو چین رفته و به تیم‌های مختلف منتقل شده است. بهترین آمار او در لیگ دسته دوم چین هم در سال ۲۰۱۵ رقم خورد که ۲۰ گل زد و دو پاس گل داد. اتفاقی که شفر امیدوار است این بار برای این مهاجم کامرونی در سطح اول فوتبال ایران و استقلال رخ دهد و بتواند این بازیکن را به این آمار نزدیک کند. بازیکنی که قبل از این بوریرام تایلند بزرگترین باشگاهش بوده و بی‌شک استقلال مهم‌ترین و بهترین و سطح بالاترین تیمی است که بازی در آن را تجربه خواهد کرد و استقلالی‌ها امیدوارند، که بهترین عملکردش را هم به نمایش بگذارد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *