کارگردان بازی «The Last of Us» مخالف ساخته شدن فیلم آن است

اگر اندکی با دنیای گیمینگ آشنایی داشته باشید می دانید که عنوان انحصاری «The Last of Us» یکی از مهم ترین عناوین ساخته شده برای پلی استیشن در طول تاریخ بازیسازی این استودیو می باشد. نسخه ی اول این بازی در سالی که منتشر شد توانست به عنوان یکی از بهترین عناوین ساخته شده در تاریخ بازی های ویدئویی لقب بگیرد. اثری که استودیوی نام آشنایی چون «Naughty Dog» آن را می سازد. استودیویی که تا پیش از این عنوان نیز بازی های مطرح دیگری را ساخته بود. در تازه ترین خبر منتشر شده از این عنوان مطلع گشتیم که نگارش متن فیلمنامه ی فیلم سینمایی اقتباسی از این بازی به پایان رسیده است ولی کارگردان بازی یعنی «نیل دراکمن» امیدوار است که هرگز فیلمی از عنوان «The Last of Us» ساخته نشود.

استودیوی فیلمسازی سونی در مارس 2014 میلادی اعلام کرد که بهمراه تیم «Screen Gems» کار تولید فیلمی سینمایی بر اساس داستان بازی «The Last of Us» را آغاز می کند. بعد از انتشار این خبر مشخص شد که کارگردان فیلم هایی چون «Spider-Man» و «Evil Dead» یعنی «سم ریمی» مشتاق کارگردانی فیلم سینمایی مذکور است. این پروژه ماه ها به حالت تعلیق در آمد تا اینکه سال گذشته بار دیگر خبر ادامه ی تولید آن منتشر شد؛ با این حال، نیل دراکمن در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرد که امیدوار است استودیوی «Screen Gems» داستانی را که او برای بازی نوشته بود را تبدیل به فیلم سینمایی نکند.

من خودم بعنوان یکی از نویسندگان اصلی داستان بازی معتقدم که چنین فیلمی نباید ساخته شود. آن ها می توانند روی هرچیز دیگری که می خواهند کار کنند و یا داستان ها و شخصیت های مجزایی به فیلم خود بیفزایند ولی برای من و تمام تیم «Naughty Dog» داستان بازی آنگونه است که «اشلی جانسون» برای ما همان شخصیت الی است و کسی جز «تروی بیکر» را برای صداپیشگی جوئل نمی توانیم تصور کنیم. من بشخصه دوست ندارم فیلمی سینمایی از بازی TLOU ساخته شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *