کارگردان دنباله 47 Ronin معرفی شد

فیلم «۴۷ رونین» در سال ۲۰۱۳ با کارگردانی «کارل رینش» اکران شد و عناصر ژانر اکشن سامورائی را با یک دنیای خیالی ترکیب کرد. «کیانو ریوز» در این فیلم نقش یک سامورائی ظاهر شد که به ۴۶ سامورائی دیگر می‌پیوست تا «تادانوبو آسانو» را مغلوب کند. این فیلم نه با استقبال منتقدین همراه شد و نه در گیشه موفق بود. اما پس از گذشت هفت سال، قرار است دنباله‌ای برای آن در نت‌فلیکس ساخته شود.

«ران یوان» این دنباله‌ را برای استودیوی «یونیورسال ۱۴۴۰» و نت‌فلیکس به عنوان پخش‌کننده‌ی فیلم کارگردانی خواهد کرد. یوان اخیراً در بازسازی لایو-اکشن «مولان» دیزنی ظاهر شده و سابقه‌ی بازی در عناوینی چون «استپ آپ» و دنباله‌ی آن «استپ آپ چین: سالی برای رقص» سابقه‌ی بازی دارد. اضافه شدن یوان به این پروژه یادآور مسیری است که «چاد استاهلسکی» و «دیوید لیچ» طی کردند و از بدلکاری در فیلم‌های اکشن بزرگ به سمت کارگردانی آن‌ها پیش‌ رفتند.

بازگشت ریوز به دنباله هنوز تأیید نشده اما در صورتی که چنین شود، ابتدا ابهاماتی در مورد داستان توضیح داده شود. داستان دنباله به جای گذشته، به ۳۰۰ سال می‌جهد و دنیایی سایبرپانکی را به تصویر می‌کشد. یوان در مورد این پروژه می‌گوید: «من به‌شدت برای همکاری با یونیورسال و گروه سازندگان در این فیلم چند-ژانری، رزمی، اکشن، ترسناک و سایبرپانکی هیجان‌زده‌ام.»

نت‌فلیکس اخیراً با فیلم‌های اکشن «آزادسازی» و «گارد کهن» با ستارگانی چون «کریس همسورث» و «شارلیز ترون» به موفقیت‌های عظیمی دست پیدا کرده، بنابراین انتظار می‌رود که برای دنباله‌ی «۴۷ رونین» هم بازیگران طراز اولی به خدمت گرفته شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *