کارگردان فیلم The Batman ضمن تعریف از کریستوفر نولان، کارگردان سه‌گانه «شوالیه تاریکی» (Dark Knight)، اطلاعاتی را درباره لحن و مسیر این فیلم منتشر کرده است. 

«مت ریوز» (Matt Reeves)، کارگردان فیلم The Batman که جدیدترین فیلمش، War for the Planet of the Apes، در همین ماه اکران می‌شود، بیان کرد که می‌خواهد داستانی کاملا احساسی از بتمن در فیلم جدیدش روایت کند. او در ادامه گفت که شخصیت‌های اصلی فیلم‌های بتمن و سیاره میمون‌ها، یعنی بتمن و سزار، شباهت زیادی به هم دیگر دارند؛ هر دو شخصیت آسیب دیده‌اند و برای انجام کار درست در این دنیای ناقص، نهایت تلاش خود را می‌کنند، دنیایی که پر از فساد و بدی به نام انسان است.

ریوز قبلا گفته بود که می‌خواهد فیلم The Batman، نسخه جنایی و کاراگاهی از داستان‌های این قهرمان باشد. او گفت که از کارگردان بزرگ سینما، آلفرد هیچکاک الهام گفته و حالا هم از کریستوفر نولان برای کارگردانی‌اش در فیلم بسیار زیبای The Dark Knight قدردانی می‌کند.

من این کار نولان را دوست داشتم که این ژانر را جدی گرفت.

ریوز از استودیو‌های بزرگ امروزه گله کرد و گفت که آن‌ها به دسته محدودی از فیلم‌ها علاقه دارند. اما او بر این باور است که فیلم The Batman پتانسیل خیلی زیادی در روایت داستانی زیبا و عمیق دارد.

جالب است چون که من در کودکی به هر دو علاقه شدیدی داشتم ولی چیزی بسیار پخته در کشف کردن این دنیای فانتزی وجود دارد. این چیزی است که من را مجذوب خود می‌کند و این چیزی است که برایش هیجان زده‌ام.

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *