هنگامی که یک فیلم از یک استودیو‌ی بزرگ اکران می‌شود، معمولا همه‌ی پرسنل با توجه به انبوه تبلیغات قبل از اکران فیلم، به کار بعدی می‌پردازند. عموما پیشنهاد‌ها در مدت کوتاهی پس از نمایش فیلم در سینماها، داده می‌شوند؛ اخبار نیز به همین ترتیب هستند. اما وقتی گفته می‌شود کارگردان فیلم The Dark Tower «برج تاریک»، (که در آینده‌ی نزدیک اکران می‌شود) یعنی نیکولای آرکل (Nikolaj Arcel) ، قراردادی را برای پروژه‌ی بعدی‌اش، آن هم درست چند هفته قبل از نمایش این فیلم، امضا می‌کند، می‌تواند نشان از دو چیز باشد. از یک طرف بسیار جذاب است که این پیشنهاد داده است و از طرف دیگر هم می‌تواند بسیار بد باشد. در ادامه‌ی خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در هر صورت نیکولای آرکل (Nikolaj Arcel) فیلم بعدی خود را تمام کرده است. Variety گزارش می‌دهد این فیلم‌ساز، به زودی یک رمان علمی تخیلی از استفن کینگ (Stephen King) را به یک درام تاریخی از زندگی رابرت اف کندی (Robert F. Kennedy)، با بازی مت دیمون (Matt Damon) تبدیل خواهد کرد. اهالی ماساچوست (زادگاه رابرت کندی) در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۴ گفته‌اند که زندگی کندی، موضوع جالبی است. کندی یک مشاور کمپین، برای ریاست جمهوری برادرش، دادستان کل و برای مدت زیادی سناتور بوده است و در سال ۱۹۶۸ ترور شد.

شرکت Warner Bros این فیلم را پخش خواهد کرد. به این معنا که یکی از آن فیلم‌های معتبر خواهد بود. باید دید دیمون و آرکل می‌توانند از پس این پروژه برآیند یا خیر.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *