خانه سینما و تلویزیون اخبار کارگردان فیلم Wonder Woman 2 مشخص شد

کارگردان فیلم Wonder Woman 2 مشخص شد

0

امسال فیلم Wonder Woman(زن شگفت‌انگیز) توانست موفقیت‌های زیادی را از آن خود کند، هم نظر منتقدان را به خود جلب کرد و هم توانست پرفروش ترین فیلم لایو-اکشن تاریخ سینما باشد که توسط یک زن کارگردانی شده است. اخیرا پتی جنکینز(کارگردان قسمت اول این فیلم)، تایید کرده است که کارگردانی قسمت دوم این مجموعه موفق را بر عهده خواهد گرفت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این هفته در رویدادی به طور تصادفی Advocate گزارشی تهیه کرد که در آن جنکینز گفت این که او کارگردان قسمت دوم این فیلم موفق باشد از قبل تعیین شده نبوده و این امر کاملا مثل یک وحی به او الهام شده است. (در زیر به توضیحاتش در این خصوص می‌پردازیم.)

یه لحظه صبر کن! (خطاب به خودش) تو بهترین کاراکتر را داری که خیلی زیاد دوسش داری، و یک بازیگری در اختیار داری که سن کمی داره، تو با این حساب هر کاری بخوای میتونی انجام بدی دیوونه شدی؟ و یک‌ دفعه متوجه شدم که همه اینا یعنی یک فیلم دیگه، و این فیلم برای منه و باید فوق‌العاده بشه.

جنکینز در ادامه گفت که ادامه فیلم Wonder Woman(زن شگفت‌انگیز) داستانی کاملا متفاوت خواهد داشت، و به طور غیرمستقیمی گفت که ممکن است این فیلم مربوط به دوران مدرن باشد. این اولین باری نیست که جنکینز درباره‌ی Wonder Woman 2(زن شگفت‌انگیز ۲) صحبت کرده است، او قبل از این گفته بود که داستان قسمت دوم در آمریکا رخ خواهد داد.

فیلم Wonder Woman(زن شگفت‌انگیز) با درخشش گال گادوت در نقش زن شگفت‌انگیز اوایل این ماه میلادی اکران شد و طبق آخرین آمار بیش از ۶۶۳ ملیون دلار در سرتاسر دنیا فروش داشته است.

توسط امیرعلی فطورچی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *