کارگردان قسمت اول سریال Last of Us انتخاب شد

«یوهان رنک» برای کارگردانی اپیزود اول سریال «آخرین بازماندگان ما» شبکه‌ی HBO برگزیده شد. رنک سابقه‌ی کارگردانی سریال «چرنوبیل» همین شبکه را دارد و بنابر ادعای «دیسکاسینگ فیلم» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده‌ی اجرایی با «کرگ مازین» خالق «چرنوبیل» در «آخرین بازماندگان ما»‌ همکاری می‌کند. او اپیزود اول را قعطاً کارگردانی خواهد کرد و احتمال نشستن او بر روی صندلی کارگردانی اپیزودهای بعدی نیز وجود دارد.

«نیل دراکمن» نویسنده و کارگردان هنری بازی‌های «آخرین بازماندگان ما» قرار است برای نویسندگی سریال شبکه‌ی HBO با مازین همکاری کند. پیش‌تر اعلام شده‌ بود که «گوستاوو سانتائولالا» آهنگساز «آخرین بازماندگان ما ۲» نیز در اقتباس تلویزیونی مشارکت خواهد کرد.

رنک در پاسخ به این پرسش که آیا پس از «چرنوبیل» باز هم با مازین همکاری خواهد کرد یا نه می‌‌گوید: «من یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی «آخرین بازماندگان ما» هستم و به این پروژه پیوسته‌ام. یک سریال در حال توسعه است. بنابراین پروژه‌ای نیست که بتوانم مشارکت زیادی در آن داشته باشم، اما دست کم اپیزود اول را کارگردانی خواهم کرد. سپس خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت.»

رنک از تفاوت‌های اقتباس از شخصیت‌های تاریخی و شخصیت‌های از پیش نوشته شده و شناخته شده، و بحث‌های خود با مازین و دراکمن در مورد اقتباس از شخصیت‌هایی مانند «جوئل» می‌گوید. او توضیح می‌دهد: «ما به صورت هفتگی با هم تماس می‌گیرم و در مورد رویکردهای مختلف و اینکه چگونه باید اقتباس صورت بگیرد بحث می‌کنیم. در مورد اینکه شخصیت‌های یک بازی ویدیویی تکامل‌یافته‌تر از شخصیت‌های یک کتاب هستند.»

بازیگران سریال «آخرین بازماندگان ما» هنوز معرفی نشده‌اند و تاریخ پخش آن همچنان نامشخص است، اما بازی «آخرین بازماندگان ۲» قرار است ۱۹ ژوئن برای پلی استیشن ۴ عرضه شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *