کارگردان Deadpool 2 دوست دارد شاهد ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ با کاپیتان آمریکا باشد!

دیوید لیچ کارگردان قسمت دوم Deadpool می خواهد ببینید که ددپول و کاپیتان آمریکا در سینما با هم متحد می شوند. کمپانی فاکس این روزها آخرین تلاش های خودش را در جهت تبلیغ برای فیلم Deadpool 2 می کند تا شاید بتواند مخاطبین بیشتری را به سینماها بکشاند. ما چند روز قبل شاهد انتشار آخرین تریلر رسمی این فیلم کمدی-اکشن بودیم، حال تا سه هفته دیگر و مدت کوتاهی بعد از روی پرده رفتن Avengers: Infinity Warقسمت دوم Deadpool هم راهی گیشه می شود. در فیلم اول ما شاهد شوخی های خیلی جالب ددپول بودیم، شوخی هایی حتی با خود فرانچایز X-Men و ژانر ابرقهرمانی، حال در قسمت دوم قرار است شاهد شوخی با DCEU و همچنین دیگر نقش مارولی جاش برولین، تانوس باشیم!!

اما این ممکن است آخرین باری باشد که طرفداران ددپول را در این حالت مشاهده می کنند، چون به لطف قراردادی که بین Disney و Fox در حال شکل گـیری است، این احتمال وجود دارد که در تابستان سال آینده ما شاهد پیوستن دو فرانچایز X-Men و Fantastic Four بـه دنیای سینمای مارول باشیم — در آن صورت همه چیز تغییر خواهد کرد و دیگر خبری از فیلم های ابرقهرمانی +۱۷ سال نخواهد بود. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قسمت سوم Deadpool بـاز هم ساخته خواهد شد، و کارگردان قسمت ۲ در حال حاضر یک ایده برای اولین شخصیتی که باید با ددپول همکاری کند دارد!!

در یک مصاحبه با Fandango از دیدیو لیچ درباره آینده Deadpool در صورتی که دیزنی و فاکس معامله کنند سوال شد، او گفت که فکر می کند این اتفاق برای طرفداران هیجان انگیز خواهد بود. “چیزی که من درباره ددپول دوست دارم، فکر کنم این است که هر چه بیشتر شما بتوانید ددپول را در یک جعبه بیاندازید، او بیشتر می خواهد خودش را از آن بیرون بکشد. او با اشخاصی جفت کنید که فکر می کنید او را محدود خواهند کرد، این یک چالش برای بی ادب بودن است، و این یک چالش برای حفظ همان نوع از طبیعت خرابکـارانه است. من فکر می کنم چیز جالبی در مورد آن وجود دارد. نمی دانم. با چه کسی همکار شود؟ کاپیتان آمریکا، که خیلی جالب خواهد بود…

باید اشاره کنیم که مشاهده ﺭﺍﯾﺎﻥ ﺭﯾﻨﻮﻟﺪﺯ و کریس ایوانز در یک قاب خیلی جالب خواهد بود و قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت، اما به نظر می رسد برای به حقیقت پیوستن آن کمی دیر باشد. ایوانز بعد از اکران Avengers 4 برای همیشه با دنیای سینمایی مارول خداحافظی خواهد کرد، پس وقوع یک ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ با ددپول تقریبـا غیرممکن به نظر می رسد. باید اشاره کنیم که ما هنوز نمی دانیم Infinity War چطور به پایان می رسد، بعد از آن هم قسمت چهارم Avengers باقی می ماند که یک راز کامل است، پس نمی توانیم قاطعانه بگوییم ددپول و کاپیتان نمی توانند با هم ملاقات کنند!!

اکران Infinity War از هفتم اردیبهشت آغاز می شود، Deadpool 2 هم از ۲۸ اردیبهشت پا به گیشه می گذارد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *