کارگردان Doctor Strange نوید شروع کار بر روی قسمت دوم را داد

اسکات دریکسون کارگردان Doctor Strange با انتشار یک پُست در اینستاگرام به شروع کار احتمالی بر روی Doctor Strange 2 در ماه سپتامبر اشاره کرد. دکتر استرنج کسی است که بسیاری انتظار دارند جزو ابرقهرمان های مهم در آینده دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد، به همین دلیل طرفداران دوست دارند بدانند که چه سرنوشتی در انتظار دومین فیلم انفرادی او نشسته و Marvel Studios چه تصمیمی در این مورد گرفته است. تا همین دو ماه قبل کسی در مورد ساخت قسمت Doctor Strange و روایت ادامه داستان خاستگاه دکتر استرنج صحبتی نکرده بود، و باعث شد که آینده این شخصیت در یک هاله بزرگ از ابهام قرار بگیرد. بعد از تماشای Avengers: Infinity War و اطلاع پیدا کردن از سرنوشت نهایی او، دیگر صحبت در مورد آینده این شخصیت واقعا کار سختی شده بود.

با وجود اینکه او در پی بشکن مشهور تانوس تبدیل به خاکستر شد، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که این ساحر اعظم یکی از زنده شدنگان درAvengers 4 باشد. بدون در نظر گرفتن اینکه او می توانست بییند ماجرای تانوس چگونه به پایان خواهد رسید [چندین میلیون احتمال مختلف]، هنوز داستان های وجود دارد که برای روایت آنها به دکتر استرنج نیاز است. او در جنگ ابدیت با استفاده از سنگ زمان نگاهی به تمام آینده های احتمالی انداخت و گفت که فقط در یک حالت تانوس شکست می خورد، او به پایان بازی اشاره کرد و سپس با خونسردی تمام پودر شد. نظر ما بر این است که از آینده خبردار شده و به همین خاطر سنگ را خیلی راحت تحویل تانوس داد. به هر حال، ما قرار است حداقل در یک ماجراجویی دیگر با او همراه شویم چون Doctor Strange 2 به احتمال زیاد ساخته خواهد شد.

حال، ﺍﺳﮑﺎﺕ ﺩﺭﯾﮑﺴﻮﻥ در صفحه اینستاگرام خودش یک پُست در ارتباط با دکتر استرنج گذاشت و نوشت که “‘نه خواست من بلکه ارادۀ تو انجام شود…’ شما را در سپتامبر می بینم.” در ظاهر، این جمله هیچ اطلاعات خاصی به ما نمی دهد اما طرفداران اعتقاد دارند که این روش کارگردان برای اشاره به آغاز کار بر روی Doctor Strange 2 در ماه سپتامبر بوده است، که همینطور به نظر میرسد. [جمله او از انجیل لوقا نشات گرفته…]

با توجه به اینکه حدود یک ماه قبل ساخت قسمت دوم Doctor Strange تایید شد، می توانیم انتظار داشته باشیم که منظور آقای ﺩﺭﯾﮑﺴﻮﻥ آغاز فاز پیش-تولید فیلم جدید بوده، نه شروع خود تولید. اگر همینطور که حدس می زنیم باشد، می توانیم Doctor Strange 2 را بعنوان یکی از فیلم های ۲۰۲۰ کمپانی مارول در نظر بگیریم. بعد از حضور درخشان دکتر در Infinity War به تعداد طرفداران او افزوده شد و حالا اصلا عجیب نیست که مارول با سرعت بیشتری بر روی دومین فیلم انفرادی این شخصیت جالب کار کند.

باید اشاره کنیم که Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: در از خانه) اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است، و برای بعد از آن معلوم نیست که شاهد اکران کدام یک از فیلم ها خواهیم بود. Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان جلد سوم) یکی از گزینه های احتمالی بود که حالا با توجه به اخراج کارگردان آن، دیگر نمی توانیم قاطعانه در موردش صحبت کنیم و مارول باید فعلا به دنبال یک کارگردان تازه باشد.

خب، ما اطمینان داریم که دومین فیلم انفرادی دکتر استرنج “قطعا” ساخته خواهد شد، و در این میان فقط مساله زمان وجود دارد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *