Far Cry 5 اولین نسخه‌ی سری است که به ایالات متحده‌ی آمریکا می‌رود اما دلیل این کار چیست؟ “این حس و حال و هوا با Far Cry تناسب زیادی داشت”.

کارگردان دن هی (Dan Hay) در گفت و گو با Gameindustry راجع به ارائه‌ی ایده‌ی وقوع Far Cry 5 در آمریکا و عملی شدندش توضیح داده و گفته است:

وقتی کارمان برروی Far Cry 3 به اتمام رسید، به این فکر می‌کردیم که نسخه‌ی بعدی را در کجا بسازیم. ما ایده‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا را مطرح کردیم و درباره‌اش بحث می‌کردیم، ولی نمی‌دانستیم که در زمینه‌ی مکان‌ها و موضوعات چه کاری را باید انجام دهیم.

ما Far Cry 4 و Primal را ساختیم و سپس به سه سال و نیم قبل بازگشتیم. فرصت صحبت راجع به محل وقوع Far Cry 5 را داشتیم و ایده‌ی آمریکا را دوباره روی کار آوردیم. ما فکر کردیم که زمان درستش فرا رسیده است.

در ابتدا مطمئن نبودیم اما در عرض دو روز، افراد و بارهای جالبی را به اندازه کافی دیدیم و داستان‌هایی را درباره‌ی افرادی شنیدیم که می‌خواستند آن‌طور که خودشان می‌خواهند زندگی کنند… برخی افراد واقعاً برای فرار از کنترل و نظارت دولت به مونتانا آمده بودند. این حس و حال و هوا با Far Cry تناسب زیادی داشت.

Far Cry 5 در  ۲۷ فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ میلادی مصادف با ۸ اسفند برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه می‌گردد. از جدیدترین اخبار این عنوان می‌توان به انتشارتریلر جدید با محوریت معرفی جهان وسیع آن و معرفی نسخه‌ی Resistance و آهنگسازش اشاره کرد.
گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *