کارگردان Game of Thrones مرگ بنجن استارک را تایید کرد

«الن تیلور» (Alan Taylor)، کارگردان سریال Game of Thrones مرگ «بنجن استارک» (Benjen Stark) را به دنبال قسمت Beyond The Wall از فصل هفتم تایید کرد.

متن زیر بخشی از داستان سریال را لو می‌دهد

یکی از موفق ترین قسمت‌های سریال Game of Thrones، قسمت ششم از فصل هفت بود. در این قسمت «جان اسنو» (Jon Snow) را می‌بینیم که با گروهی از جنگجویانش به شمال دیوار رفته تا با اسیر کردن یک وایت‌واکر به مردم وستروس ثابت کنند که خطر آن‌ها کاملا جدیست. علاوه‌بر آن، یکی از اژدهایان «دنریس تارگرین» (Daenerys Targayen) نیز توسط نایت‌کینگ کشته و تسخیر می‌شود.

همچنین در قسمت Beyond The Wall شاهد بازگشت کوتاه ولی افتخارآمیز «بنجن استارک» (Benjen Stark) هستیم. مرد اسرارآمیزی که در قسمت اول سریال Game of Thrones به سمت شمال رفت و تا فصل ششم که به کمک برادرزاده‌اش «برن» (Bran) آمد، او را ندیدیم. بنجن بار دیگر برای کمک به جان اسنو در قسمت Beyond The Wall به سریال برگشت. او جان را سوار بر اسب خودش کرد و به جنوب فرستاد، اما خود او مجبور شد که در مقابل ارتشی از وایت‌واکرها بایستد.

الن تیلور که کارگردانی این قسمت از سریال Game of Thrones را بر عهده داشت، تایید کرده که بنجن در این صحنه از سریال می‌میرد و داستان او به پایان می‌رسد.

سریال Game of Thrones قبلا بارها شخصیت‌های مختلف که همه تصور می‌کردند که مرده‌اند را به زندگی بازگردانده است و به همین دلیل قبول کردن مرگ شخصیت‌ها کمی سخت است، مگر اینکه به وضوح در سریال کشته شوند. همین امر باعث شده که تعدادی از طرفداران به این امید باشند که بنجن در واقع هنوز زنده است و در فصل هشتم به سریال باز می‌گردد اما این امید توسط الن تیلور به طور کامل از بین رفت.

البته تایید مرگ بنجن استارک لزوما به این معنی نیست که شاهد بازگشت او در فصل بعدی به صورت یک واکر نباشیم. بنجن در فصل ششم توسط یک واکر زخمی شد اما هنگامی که «فرزندان جنگل» (Children of the Forest) او را پیدا کردند، قلبش را با شیشه اژدها سوراخ کردند و مانع از تبدیل او به یک وایت‌واکر شدند. بنجن به همین علت یکی از اسطوره‌های سریال محسوب می‌شود. علی رغم این‌ها، احتمال اینکه او تبدیل به وایت‌واکر شده و در فصل هشتم به عنوان دشمن جان اسنو بازگردد دور از ذهن نیست.

تانی کال

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *