کارگردان Logan از احتمال بازگشت «هیو جکمن» به نقش «ولورین» برای مارول می‌گوید

«جیمز منگولد» در فیلم «لوگان» برای بازی «هیو جکمن» در نقش «ولورین» پایانی تأثیرگذار ترسیم کرد. جکمن اولین بار در چندگانه‌ی «اکس-من» این نقش را بازی کرده بود، اما «لوگان» بر روی هویت فردی شخصیت تمرکز داشت نه اعمال او در فیلم‌های چندگانه. منگولد به تازگی در مصاحبه با «کامیک‌بوک» پایان کار جکمن و لوگان را مرور کرده و در مورد احتمال بازگشت بازیگر در نقش «ولورین» برای استودیو مارول، در حالی که دیزنی آماده‌ می‌شود «اکس-من» را وارد «دنیای سینمایی مارول» کند گفته است. منگولد چندان از ایده‌ی بازگشت جکمن به این نقش، دست کم تا زمانی که دلیل قانع‌کننده‌ای وجود نداشته باشد، استقبال نمی‌کند.

منگولد می‌گوید: «به‌شدت غافلگیر می‌شوم که هیو دوباره در این نقش بازی کند. اگر کسی ایده‌ی خوبی داشته باشد من شکایتی در موردش نخواهم داشت. اما اگر اساس آن این باشد:‌ «پولم تمام شده و یک دستمزد هنگفت می‌خواهم، و می‌خواهم فیلمی توخالی بسازم که کیفیت قسمت‌ قبلی را زیر سؤال ببرد.» آن‌گاه مسئله غم‌انگیز می‌شود.»

بسیاری از هواداران با منگولد در رابطه با این شکل بازگشت «هیو جکمن» یا «رابرت داونی جونیور» به نقش‌های خود موافقند. بازگرداندن بازیگران برای پول بیشتر و بدون دلیلی منطقی جز شکست و خدشه‌دار کردن پایان روایت آن‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

منگولد در ادامه می‌گوید: «حقیقت این است که اگر ایده‌ی خوبی برای شخصیت‌ داشته باشید، آن‌گاه ساختن فیلم هیچ اشکالی ندارد.‍ این قوانین را من نساخته‌ام. من همیشه خواسته‌ام کاری خلاقانه ساخته شود که به نظر نرسد این فیلم‌ها دوباره روی پرده رفته‌اند تا پول بیشتری کسب شود. این کار به نظر من برای فرونشاندن عطشی است که مردم برای دیدن فیلم‌های بیشتر دارند اما که عطش آن‌ها برای دیدن فیلم‌های بیشتر باید محدود باشد. یعنی شما قرار است شخصیتی را دوست داشته باشید که مانند یک وعده‌ی غذایی نباید در موردش زیاده‌روی کنید. تنها به این دلیل که خوشمزه است، اگر بشقاب‌تان را دائماً از آن پر کنید، در نهایت مثل شخصیت فیلم «مانتی پایتون» در آن رستوران می‌شوید. حدی وجود دارد.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *