به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از PSU، “یوکو تارو” (Yoko Taro) کارگردان عنوان Nier: Automata در وبلاگ PS Blog به سوالی در مورد نسخه‌ی قبل و اهدافش برای این نسخه پاسخ داد.

تارو: ” وقتی که Nier را خلق کردم، روز به روز به دلیل ساختار تجاری شرکتی که در آن کار می‌کردم توسعه‌ی بازی‌ها سخت‌تر می‌شد. و من با خودم گفتم این خیلی خسته کننده‌است و شاید این کمپانی را ترک کنم. ایده‌ی مفهومی که در آن زمان نوشتم (که فکر می‌کردم آخرین کارم باشد) نمونه‌ی اولیه‌ای برای بازی Nier بود.

او ادامه داد: “همه‌ی افرادی که در پلاتینیوم‌گیمز Nier Auotomata را توسعه دادند، برای نسخه‌ی قبل احترام قائل هستند و در نهایت یک اثر تماشایی را خلق کردند. من مسئول سناریوی این بازی بودم، و نمی‌خواهم که انتظار چندانی از من داشته باشید چون این سناریو آشغال است!

البته می‌دانیم “یوکو تارو” بنابر سابقه‌ای که دارد از روی تواضع و برای شوخی این حرف را زده، پس جدی نگیرید! صرف‌نظر از این حرف‌ها، به نظر من Nier Auotomata زیبا به نظر می‌رسد و به شخصه منتظر تجربه‌ی این بازی هستم. این بازی طی چند روز آینده برای PS4 و مدتی بعد برای PC عرضه می‌شود.

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *