اینستاگرام بعد از نابود کردن اسنپ چت و کُپی کردن بهترین ویژگی‌های این اپلیکیشن اینبارپینترست را نشانه گرفته است. اینستاگرام اپلیکیشن متعلق به فیسبوک در حال اضافه کردن ویژگی جدید کالکشن‌های اینستاگرام است که به کاربران امکان ذخیره کردن پست‌های مختلف را در یک مجموعه خواهد داد.

احتمالا اگر عاشق گل‌ها هستید یا به غذا علاقه دارید؛ از این بعد می‌توانید در اینستاگرام برای هر کدام پوشه مخصوص بسازید و هر کدام را در دسته‎بندی خاصی مشاهد کنید.

کالکشن‌های اینستاگرام حمله جدید اینستاگرام به پینترست!

اینستاگرام در نقشه جدید خود برای جذب کاربران یکی از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن را کُپی خواهد کرد. تفاوت اصلی میان کالکشن‌های اینستاگرام و کالکشن‌های پینترست این است که کالکشن اینستاگرام شخصی خواهد بود و فقط شما قادر به مشاهده آن خواهید بود.

کالکشن‌های اینستاگرام

برای ذخیره کردن یک پُست در یک کالکشن یا مجموعه کافی است بر روی آن ضربه زده و آیکون بوک مارک که در زیر آن قرار دارد را لمس کنید، از همین قسمت امکان ذخیره کردن پُست مورد نظر در یک مجموعه وجود خواهد داشت.

برای ساخت یک مجموعه جدید برای پُست‌هایی که تاکنون ذخیره کرده‌اید به پروفایل بروید و بر روی تب بوک مارک ضربه بزنید و با تپ کردن بر روی آیکون “+” در گوشه بالا سمت راست؛ پُست‌های مورد علاقه خود را به آنها اضافه نمایید.

بطور کلی باید گفت مجموعه‌های اینستاگرام ایده چندان بدی نیستند. بسیاری از کاربران از پُست‌های سایر کاربران قدرتمند اینستاگرام در زمینه‌های مختلف از جمله دکوارسیون، مد و هر موضوع دیگری الهام می‌گیرند و کالکشن‌های اینستاگرام راه بهتری برای ذخیره و سازماندهی موضوعات مورد علاقه این افراد ارائه خواهد داد.

کالکشن‌های اینستاگرام

در صورتی که ساخت این مجموعه‌ها باعث قدرتمندتر شدن تاثیرگذاران اینستاگرام شود احتمالا شکایتی نخواهند داشت.

به گفته اینستاگرام 46 درصد کاربرانش از ماه دسامبر تاکنون یک پُست را ذخیره کرده‌اند که این میزان ارزش چندانی ندارد چون کاربران بیشتر برای امتحان کردن این ویژگی اقدام به ذخیره کردن پست‌هاکرده‌اند و دیگر این کار را انجام نداده‌اند.

کاربران علاقه‎مند به ذخیره کردن از ویژگی کالکشن اینستاگرام استفاده‌های متعددی خواهند کرد. اگرچه این کالکشن‌ها خصوصی هستند به نظر نمی‌رسد به عنوان یک استراتژی کسب درآمد جداگانه مورد استفاده قرار گیرند و بیشتر برای ذخیره کردن و بازگشت به پُست‌هایی خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *