«کامرون موناگان» از سریال Shameless جدا می‌شود

پس از جدایی «امی رسوم» از سریال کمدی «بی‌شرم» (Shameless)، یکی دیگر از بازیگران ثابت این مجموعه تلویزیونی تصمیم گرفت با این سریال وداع کند. «کامرون موناگان» که در «بی‌شرم» نقش «ایان گلگر» را بازی می‌کند اعلام کرده است که او هم از سریال جدا می‌شود.

موناگان که در سریال «گاتهام» (Gotham) هم نقشی برعهده دارد این خبر را دوشنبه شب با ارسال متنی از طریق حساب اینستاگرامش به اطلاع هوادارا رساند و از حمایت آنان قدردانی کرد.

موناگان نوشت: «حدود ده سال است که در این سریال نقش ثابتی را بازی می‌کنم. وقتی قسمت اول را بازی کردم نوجوانی ۱۵ ساله بودم و حالا به اشکال مختلف شخصیتی رشد کردم. خوش شانس بودم که با این سریال بزرگ شدم و بسیاری از چیزها را به عنوان بازیگر حرفه‌ای و یک انسان تجربه کردم. در فرایند دوستیابی، تشکیل خانواده و آشنایی با بهترین همکاران ممکن، تنها می‌توانم قدردان باشم.»

براساس متنی که موناگان منتشر کرده، او با اپیزودی که یکشنبه آینده از شبکه شوتایم پخش می‌شود، از سریال «بی‌شرم» جدا می‌شود. وی در پایان متن خداحافظی‌اش ابراز امیدواری کرده که روزی به این سریال بازگردد. موناگان در سال ۲۰۱۹ در فصل پنجم و پایانی سریال «گاتهام» دیده خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *