«کامیلا کابیو» در فیلم‌ «سیندرلا» بازی می‌کند

ایده‌ی اولیه‌ی تولید این فیلم را «جیمز کوردن» مجری شوهای شبانه مطرح کرده و تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

 

«کامیلا کابیو» خواننده‌ی نامزد گرمی با همکاری «کی کنان» کارگردان «بلاکرها» (Blockers) و نویسنده‌ی «آوازه‌خوان حرفه‌ای» (Pitch Perfect) در بازسازی دیگری از داستان کلاسیک سیندرلا بازی می‌کند. او تاکنون تجربه‌ی بازی در آثار بلند سینمایی را نداشته است.

کابیو نه تنها برای استودیوی سونی در این فیلم ظاهر می‌شود بلکه قرار است در ساخت موسیقی آن هم نقش داشته باشد. ایده‌ی تولید چنین فیلمی برای اولین بار توسط «جیمز کوردن» مجری تاک شو مطرح شد. کوردن به همراه «لئو پرلمن» تهیه‌کنندگی فیلم را هم برعهده دارند.

از داستان فیلم اطلاعات زیادی منتشر نشده اما بازسازی مدرن داستان کلاسیک سیندرلا دختر بی‌سرپرست و نامادری بدجنس‌اش توصیف شده که به چند قطعه موسیقی هم مزین شده است. سونی فیلمبرداری پروژه را به زودی آغاز می‌کند.

«کی کنان» با نویسندگی موزیکال‌های کمدی «آوازه‌خوان حرفه‌ای» به شهرت رسید. او که کار خود را با سریال «۳۰ راک» آغاز و سه نامزدی امی را دریافت کرده بود، با «بلاکرها» اولین فیلم بلندش را کارگردانی کرد. بازیگران این فیلم زن محور شامل «کاترین نیوتن» و «جان سینا» می‌شدند.

کابیو که پیش از خوانندگی به صورت انفرادی در گروه موسیقی «فیفث هارمونی» حضور داشت، با ترانه‌ی «هاوانا» به یک فوق‌ستاره تبدیل شد. این ترک در فهرست ۲۰۰ ترانه‌ی برتر «بیلبورد» جای گرفت و نیز پربازدیدترین آهنگ تاریخ اسپاتیفای در میان خوانندگان زن شد. آلبوم موسیقی «کامیلا»ی او نیز در فهرست برترین‌های آیتونز قرار گرفت.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *