خانه سینما و تلویزیون اخبار کانر مک‌گرگور حضورش در فصل ۷ سریال Game of Thrones را تکذیب کرد

کانر مک‌گرگور حضورش در فصل ۷ سریال Game of Thrones را تکذیب کرد

0

به صورت معمول در هر فصل از سریال محبوب Game Of Thrones «بازی تاج و تخت» شاهد حضور چهره‌ای شناخته شده هستیم؛ از چندی پیش نیز شایعاتی در باب حضور کانر مک‌گرگور (Conor McGregor)، مبارز UFCC، در فصل هفتم این سریال مطرح شده بود که اخیراً گرگور به تکذیب آن‌ها پرداخته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

از چندی پیش شایعاتی در زمینه حضور کانر مک‌گرگور در نقش یکی از خدمه‌های کشتی یورون گریجوی در سطح اینترنت منتشر شد که اخیراً کانر اقدام به تکذیب تمامی این شایعات کرده است. گرگور اظهار داشت که تاکنون بارها این شایعات را شنیده و حتی زمانی که پس از اتمام یک مسابقه در رختکن بوده و به معالجه‌ی پای زخمیش می‌پرداخته، دانا وایت (Dana White)، رئیس UFC، به او گفته که [تماشاگران] مایلند تا وی در فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» حضور یابد. گرگور در ادامه اعلام کرد که هیچ تصمیمی مبنی بر ایفای نقش در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی ندارد و همچنان مایل است تا در دنیای مبارزات UFC شرکت داشته باشد. وی همچنین در ادامه بیان کرد که هیچ تماسی از سوی سازندگان سری «بازی تاج و تخت» مبنی بر حضورش در این سری، با او گرفته نشده است.

در گذشته، دانا وایت خبر داده بود که سازندگان این سریال تمایل به حضور گرگور در این سری دارند. حتی در بازه‌ای حضور دیوید بنیوف (David Benioff) و دَن ویز (Dan Weiss) از تیم تولید سریال در یکی از پادکست‌های UFC Unfiltered در قالب مهمان، شایعات حضور گرگور را قوت بخشید. حال، با توجه به گفته‌های گرگور باید تمامی این شایعات را به دست فراموشی بسپاریم.

نمایش فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» برخلاف روند فصل‌های گذشته، از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد. همچنین تعداد قسمت‌های این فصل از این سری ۷ عدد عنوان شده است.

توسط مهرداد میرشاهی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *