هرچند گوشی‌های هوشمند با طراحی کارشناسان و متخصصان به بازار می‌آید و کاربران در تولید و طراحی آن نقشی ندارند اما قدرت تخیل و تصور را نمی‌توان اسیر کرد و طرفداران تلفن‌های هوشمند مختلف می‌توانند با ایده پردازی طرح‌های مختلف و تصوراتشان را به تصویر بکشند.

درباره آیفون 8 اپل نیز این قاعده وجود دارد؛ گوشی هوشمندی که شش ماه تا مشخص شدن اطلاعات سخت‌افزاری و طراحی آن باید منتظر ماند، اما کاربران از همین لحظه دست‌به‌کار شده و طرح‌های مفهومی ایده آل خود از نسل آینده آیفون را به اشتراک گذاشته‌اند.

شایعات نشان می‌دهد که احتمالا آیفون سال 2017 اپل به دلیل تقارن با جشن تولد 10 سالگی این شرکت، یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌های این برند خواهد بود و اپل در طراحی از ایده‌های جدیدی استفاده خواهد کرد که یکی از آن‌ها به‌احتمال‌زیاد حذف دکمه هوم است.

در همین راستا وبلاگی با نام iDropNew کانسپت و طراحی موکاپ از آیفون 8 را به نمایش گذاشته است که بسیار جالب و زیبا به نظر می‌رسد.

این وبلاگ، کانسپت جدیدی از آیفون 8 منتشر کرده که از موبایل رؤیایی کاربران اپل حکایت دارد. در این طرح انتزاعی سنسور اثرانگشت در نمایشگر قرارگرفته و خبری از هیچ دکمه فیزیکی بر روی نمایشگر نیست و نمایشگر به‌صورت یکپارچه و ظریف در رنگ‌های چشم‌نوازی همچون سفید ارایه‌ شده است.

 

آی تی رسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *