بالاخره انتظارها به سر آمد و خودروسازی آلمانی بی‌ام‌و کانسپت سری ۸ خود را در جشنواره سرعت گود وود به نمایش درآورد. بی‌ام‌و به این کانسپت را اواخر سال آینده میلادی وارد مرحله تولید خواهد کرد.  این خودروی لوکس در تیپ خودروهای کوپه قرار گرفته است. بنا به گزارش خبرگزاری motor1 این کانسپت جدید بی‌ام‌و توانسته تحسین بسیاری از افراد را در جشنواره گود وود به دست آورد و چشم‌های زیادی را به سوی خود خیره کند.

bmw-concept-8-series-design-transport-cars_dezeen_2364_col_16-852x639

از سوی دیگر مسئولان بی‌ام‌و اعلام کرده‌اند که این خودروی لوکس با توجه به مشخصات کانسپت به نمایش درآمده وارد بازار جهانی خواهد شد و تغییرات بسیار کمی را در مشخصات و جزئیات آن خواهند داد. کانسپت سری ۸ بی‌ام‌و یکی از بزرگترین پیشرانه‌های ساخته شده را دارد؛ پیشرانه‌ای ۸ سیلندری با گنجایش ۴.۴ لیتر که با سیستم xDrive و انتقال نیرو به تمام  چرخ‌های عقب خودرو را خواهد داشت. یکی از استراتژی و هدف‌های آتی بی‌ام‌و در آینده نزدیک ساختن خودروهای لوکس با فناوری به روز است تا بتواند فروش خود را بالا ببرد؛ از این رو خودروی بی‌ام‌و سری ۸ کوپه می‌تواند نقش حیاتی را برای این کارخانه آلمانی در آینده بازی کند.

bmw-8-series-concept-inline1-photo-682185-s-original

سرپرست بخش مدیریت بی‌ام‌و در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرده که عدد ۸ برای بی‌ام‌و نشان از کارایی، لوکس و اسپرت بودن خودرو دارد و اتومبیل‌های بی‌ام‌و سری ۸ می‌توانند جزو خودروهای دینامیک و لوکس در بازار بعدی جهانی باشند. هنوز اطلاعات دقیق‌تری از دیگر مشخصات فنی این خودرو گزارش نشده است. بنابراین برای خبرهای بیشتر از این خودرو و دیگر محصولات بی‌ام‌و همراه چرخان باشید.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *