کاپیتان کلد به سریال The Flash باز ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ

ﻭﻧﺘﻮﺭﺕ ﻣﯿﻠﺮ به مجموعه تلویزیونی The Flash شبکه The CW باز ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ. این بازیگر نقش شخصیتی به نام لئونارد اسنارت/کاپیتان کلد و همزاد او از زمین-ایکس را در Arrowverse ایفـا می کند. ما با نسخه جدید شخصیت او طی رویداد چهار ساعته “حمله به زمین-ایکس” آشنـا شدیم، آخرین بار هم لئو اسنارت معروف به سیتیزن کلد را در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow مشاهده کردیم. اگر به یاد داشته باشیـد او در نهایت تصمیم گرفت تیم ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎ را ترک کند و به زمین خودش، نزد ری (با نقش آفرینی Russell Tovey) بازگردد.

میلر چند ماه قبل اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۸ به سریال The Flash باز ﻣﯽﮔﺮﺩﺩ. این خبر درست بعد از اینکه با انتشار یک پست در اینستاگرام اعلام کرد قصد دارد برای همیشه از دنیای تلویزیونی Arrowverse خارج شود، منتشر شد — پستی که بعد از آن پاکش کرد. آخرین باری که میلر را در سریال The Flash دیدیم، در فصل سوم و اپیزود “خیابان اینفانتینو” بود، وقتی که بری آلن (با نقش آفرینی Grant Gustin) در زمان به عقب بازگشت تـا بـرای نجات آیریس (Candice Patton) در مقابل ساویتار از کاپیتان کلد کمک بگیرد.

حـال شبکه The CW خلاصه داستان اپیزود نوزدهم فصل چهارم سریال The Flash را منتشر کرده است که بواسطه آن بازگشت ﻭﻧﺘﻮﺭﺕ ﻣﯿﻠﺮ به سریال تایید می شود. البته او بعنوان همان کاپیتان کلد سابق باز نمیﮔﺮﺩﺩ بلکه شاهد حضور نسخه زمین-ایکسی او خواهیم بود. باید بدانید که این اپیزود توسط ﺭﺍﺷﻞ ﺗﺎﻻﻟﯽ کارگردانی شده، ما او را بیشتر بخاطر کارش در سریال Doctor Who می شناسیم. او این اپیزود را بر پایه ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪای از Jeff Hersh & Joshua V. Gilbert کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان اپیزود ۱۹ فصل چهارم سریال The Flash آمده است کـه: “ﻭﻧﺘﻮﺭﺕ ﻣﯿﻠﺮ بعنوان سیتیزن کلد باز میگردد — وقتی که بری آلن (Grant Gustin) برای جابجا کردن یک متای خطرناک به کمک نیاز دارد، او یک دوست جدید را برای کمک فرا می خواند – لئو اسنارت معروف به سیتیزن کلد (بازیگر مهمان Wentworth Miller). در این میان، سیسکو (Carlos Valdes) به هری (Tom Cavanagh) مشکوک می شود…” اپیزود بعدی فصل چهارم The Flash، دهم آوریل (مصادف با همین امروز) روی آنتن شبکه The CW می رود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *