خانه ورزش اخبار ورزش کروس: بازی با ۴ هافبک کمک کرد تا اتلتیکو را کنترل کنیم؛ داشتن بازیکنی مثل رونالدو فوق العاده است

کروس: بازی با ۴ هافبک کمک کرد تا اتلتیکو را کنترل کنیم؛ داشتن بازیکنی مثل رونالدو فوق العاده است

0

کریستیانو رونالدو برای هفتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا هت‌تریک کرد تا رئال مادرید را در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار دهد. کروس در پایان این مسابقه به BT Sport گفت:

مسلماً این نتیجه بسیار خوبی است. خیلی بیشتر از آن است که انتظار داشتیم – هم بازی و هم نتیجه فوق العاده بودند اما تنها بازی رفت را برگزار کرده ایم. روز بسیار خوبی داشتیم، تاکتیک های خوبی هم داشتیم. همیشه یک بازیکن در خط میانی بیشتر داشتیم. معمولاً با سه بازیکن بازی می کنیم و سه بازیکن در خط حمله هستند اما امروز ۴ هافبک داشتیم و این به ما اجازه داد تا بازی را کنترل کنیم. دفاع بسیار خوبی داشتیم و می توانستیم توپ را در مناطق سخت یا خطرناک نیز پاس دهیم. فکر می کنم خیلی خوب کار کردیم و شایسته این نتیجه بودیم. هفته آینده باید به کالدرون برویم و بازی در آنجا همیشه سخت است.

کروس در ادامه به تمجید از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم رئال مادرید پرداخت و گفت:

داشتن بازیکنی مثل کریستیانو فوق العاده است. می توانید در دفاع خوب بازی کنید، می توانید خط میانی را کنترل کنید، اما برای کسب نتیجه به بازیکنی احتیاج دارید که گلزنی کند. او از ۶ گل مرحله یک چهارم نهایی مقابل بایرن مونیخ ۵ گل به ثمر رساند و اینجا هم سه گل به ثمر رساند – باور نکردنی است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *