«کریستفر نولان» یکی از اولین خریداران بلیت پس از بازگشایی سینماهای لس‌آنجلس

به دنبال بازگشایی سالن‌های سینمای لس‌آنجلس پس از یک سال، «کریستفر نولان» یکی از اولین خریداران بلیت بود. «ان‌بی‌سی نیوز» گزارش داده است که کارگردان «تنت» (Tenet) و «میان‌ستاره‌ای» (Interstellar) یکی از اولین افرادی بوده است که پس از رفع محدودیت‌ها در لس‌آنجلس در صف خرید بلیت ایستاده است. نولان برای دیدن فیلم به سالن سینمای ای‌ام‌سی واقع در بربنک کالیفرنیا رجوع کرده. سینماهای لس‌آنجلس از دوشنبه ۱۵ دسامبر امکان بازگشایی پیدا کرده‌اند.

لس‌آنجلس در کنار نیویورک دو بازار کلیدی سینمای آمریکا به شمار می‌روند. نیویورک پس از ماه‌ها از ماه فوریه به نمایش فیلم ادامه داده بود، بنابراین مقدمات بازگشت سینما به حالت عادی در حال فراهم شدن است.

بازگشایی سینماهای لس‌آنجلس استودیوهای پخش‌کننده را به نمایش فیلم در سالن‌ها تشویق خواهد کرد. جدا از برادران وارنر که در اواسط پاندمی فیلم «تنت» (Tenet) را به شکل ناموفق اکران کرد، و سپس تصمیم گرفت که تمامی فیلم‌های پرخرج دیگرش را همزمان با اکران در سینماها در شبکه‌ی HBO Max پخش کند، اغلب پخش‌کنندگان ترجیح دادند یا فیلم‌های پرخرج خود را برای دوران پسا-پاندمی حفظ کنند، یا اینکه آن‌ها را به شبکه‌های استریمینگ بفروشند.

در حال حاضر گزارش نشده که نولان برای دیدن چه فیلمی به سالن سینما رجوع کرده است. اما این اولین بار نیست که نولان در حین پاندمی با حضور در سالن‌ها مردم را به بازگشت تشویق می‌کند. او در ماه سپتامبر به همراه همسر تهیه‌کننده‌اش «اما توماس» از سینماهای ریگال دیدن کرد. در آن زمان گزارش شد که نولان فیلم «گالری دل‌های شکسته» (The Broken Hearts Gallery) سونی را دیده است. یک هفته پیش از آن نیز این فیلمساز «تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد» (The Personal History of David Copperfield) را در سینما دیده بود.

«تنت» این هفته دو نامزدی اسکار در بخش بهترین طراحی صحنه و بهترین جلوه‌های ویژه را کسب کرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *