خانه سینما و تلویزیون اخبار کریستوفر نولان فقط در صورت بازسازی، فیلم جیمز باند را کارگردانی خواهد کرد

کریستوفر نولان فقط در صورت بازسازی، فیلم جیمز باند را کارگردانی خواهد کرد

0

کریستوفر نولان اعلام کرده است که فقط در صورتی کارگردان فیلمی از جیمز باند خواهد بود که این سری فیلم و یا کاراکترش با مشکل رو به رو شده باشند و نیاز کاملی به بازسازی وجود داشته باشد. اخیرا شایعات زیادی در مورد کارگردانی نولان در فیلم جدید جیمز باند مطرح شده است که از جمله مهمترین کسانی که این فرض را مطرح کرده بودند می توان تام هاردی را نام برد که از علاقه اش به بازی نقش جیمز باند به کارگردانی نولان اشاره کرده بود.

سری فیلم جیمز باند برای ادامه راه خود به کارگردان نیاز دارد، چرا که کارگردان فیلم های قبلی (Skyfall و Spectre) یعنی سم مندس علاقه ای به بازگشت و ساخت فیلم دیگری از این عنوان ندارد و از طرفی اخیرا حضور دوباره دنیل کریگ در فیلم بعدی جیمز باند تایید شده است، کریگی که برای پنجمین بار به این عنوان باز می گردد.

نولان در مصاحبه خود علاقه اش به کاراکتر جیمز باند و شرط حضور در فیلمی از این سری را این گونه شرح داده است:

من سال ها با تهیه کنندگان جیمز باند یعنی باربارا بروچلی و مایکل جی. ویلسون صحبت کرده ام و بسیار به این کاراکتر علاقه مند هستم و این فیلم ها و کارهایی که در آن ها انجام می شود برای من جالب است. شاید هم روزی امکان حضور من بر روی صندلی کارگردانی این فیلم فراهم شود، اما آن روز در شرایطی رقم خواهد خورد که جیمز باند نیاز به یک بازسازی کامل و خوب داشته باشد.

بازسازی کاراکترهای نمادین کاری است که نولان در انجام آن تجربه موفقی داشته است و برای این موضوع کافیست به سه گانه بتمن (Batman Begins، The Dark Knight و The Dark Knight Rises) اشاره کرد. از طرفی چون فیلم Skyfall که بیشتر به خاطر فیلمبرداری عالی اش مورد تمجید قرار گرفت و همچنین فیلم Spectre که عنوان قانع کننده ای نبود، می توان نتیجه گرفت که چرا نولان حضورش در این فیلم ها را منوط به بازسازی کامل آن می داند.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *