برند نوبیا (Nubia) زیر مجموعه‌ای از کمپانی بزرگ چینی زد تی ای (ZTE) است که قصد دارد اواخر هفته آینده گوشی هوشمند جدیدی را رونمایی کند. تا به امروز دعوت‌نامه‌ها برای افراد مشهور و طرفداران این کمپانی فرستاده شده است، به علاوه نتایج آزمایشات این گوشی در وب‌سایت بنچمارک TENNA مشاهده شده‌اند، در نتیجه می‌توان گفت که تقریباً مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده است. شایعه شده اسم این گوشی هوشمند نوبیا زد 17 مینی (Nubia Z17 mini) می‌باشد و دیروز هم کریستیانو رونالدو با در دست گرفتن این گوشی تیزری از آن را نشان داد.

در تصویر بالا با توضیحی در حساب کاربری اینستاگرام رونالدو منتشر شده است: تصویربرداری با گوشی هوشمند نوبیا را همین الان تمام کردیم و بسیار هیجان انگیز است که با دوربین دوگانه عکس‌برداری کنید! بی‌صبرانه منتظر رونمایی این گوشی در ششم آوریل (17 فروردین) هستیم.

چند وقتی است که کریستیانو رونالدو محصولات برند نوبیا را تبلیغ می‌کند و ظاهر شدن دوباره وی تعجب‌ برانگیز نیست ولی اعلام کردن زمان رونمایی از این گوشی و نشان دادن پشت آن قبل از مراسم رونمایی کاری جدید است. این عکس پشت گوشی با عکس‌های منتشر شده در بنچمارک TENNA مطابقت دارد. گوشی هوشمند نوبیا زد 17 مینی مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی و لمسی، دوربین دو گانه هر دو با سنسورهای 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی قابل گسترش تا 64 گیگابایت و سیستم اندروید 6.0.1 مارشملو است که با قیمت حدودی 275 دلار وارد بازار خواهد شد و جزو گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *