«کریستین بیل» ضدقهرمان فیلم Thor: Love and Thunder خواهد بود

اوایل ژانویه گزارش شده بود که احتمال بازی «کریستین بیل» در فیلم «ثور: عشق و آذرخش» دیزنی و مارول وجود دارد اما تاکنون فاش نشده بود که او چگونه وارد «دنیای سینمایی مارول» می‌شود. «تسا تامپسون» یکی از بازیگران این فیلم به تازگی تأیید کرده است که بیل شخصیت ضدقهرمان فیلم «ثور ۴» خواهد بود.

تامپسون در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» این جزئیات را افشا و تأیید کرده است که فیلمنامه‌ی این دنباله‌ی هیجان‌انگیز را خوانده است. «تایکا وایتیتی» که ماه گذشته اسکار بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی را با «جوجو خرگوش» دریافت کرد، برای نویسندگی و کارگردانی این فیلم بازمی‌گردد و «جین فاستر» با بازی «ناتالی پورتمن» را هم به چندگانه می‌آورد و همانگونه که تابستان گذشته در نمایشگاه کامیک‌-کان اعلام شد او را به عنوان نسخه‌ی زن ثور معرفی می‌کند. پورتمن در فیلم «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) وایتیتی ظاهر نشد.

اینکه بیل نقش چه شخصیت شروری را بازی می‌کند در حال حاضر نامشخص است. استودیوی مارول تغییرات زیادی روی شخصیت‌های کتاب‌های مصور اعمال می‌کند، بنابراین در صورتی که بیل در قالب شخصیتی مثل «بتا ری بیل» ظاهر شود، نباید انتظار داشت که او دقیقاً شبیه به آنچه در کتاب‌های مصور توصیف شده باشد.

این اولین بار نیست که بیل نقش یک شخصیت منفی را ایفا می‌کند اما او چنین نقش‌هایی را به ندرت انتخاب می‌کند. بیل در فیلم «روانی آمریکایی» (American Psycho) در سال ۲۰۰۰ نقش شخصیت «پاتریک بیتمن» را بازی کرد و در «پرستیژ» (The Prestige)، «لحظات سخت» (Harsh Times) و البته «معاون» (Vice) نقش‌هایی مشابه را برعهده گرفت. او بیشتر به بازی در نقش شخصیت‌های خاکستری علاقه‌مند است، بنابراین دیدن او در نقش یک شخصیت شرور که توسط وایتیتی نوشته و کارگردانی می‌شود خالی از لطف نخواهد بود.

فیلمبرداری «ثور: عشق و آذرخش» اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود اما پیش از آن بیل باید در فیلم بدون عنوان «دیوید او. راسل» کارگردان «کلاه‌برداری آمریکایی» (American Hustle) و «مبارز» (The Fighter) جلوی دوربین برود. فیلمبردرای این پروژه از بهار آینده کلید می‌خورد.

دیزنی «ثور: عشق و آذرخش» را ۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۴ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *