با وجود اینکه کریستین بیل در فیلم‌های موفق زیادی حضور داشته است؛ اما هنوز بسیاری از ما او را با سه گانه بتمننولان و نقش بروس وین و بتمن به یاد می‌آوریم. سه گانه‌ای که از دید مردم همچنان جزو یکی از برترین‌های ژانر ابرقهرمانی به حساب می‌آید.

با توجه به بازی به‌ یادماندنی بیل در این سه فیلم، طرفداران این سبک دوست دارند که دوباره این بازیگر برنده اسکار را در فیلم‌های کمیک‌بوکی مشاهده کنند؛ اما به نظر می‌رسد که واقعیت چیزی دور از انتظارات ما است.

در مصاحبه‌ای که بیل به‌ خاطر فیلم جدیدش، The Promise، انجام داد، خبرنگار از وی پرسید که آیا ممکن است دوباره او را در نقش یک ابرقهرمان ببینیم یا نه که با جواب صریح و نا امیدکننده‌ای روبرو شد. بیل در پاسخ گفت که هیچ علاقه‌ای به ژانر ابرقهرمانی ندارد.

نه، من علاقه‌ای به انجام چنین کاری ندارم. بگذارید کمی فکر کنم، اگر درست گفته باشم، تاکنون هیچ فیلمی را با محوریت یک ابرقهرمان تماشا نکرده‌ام. به جز موارد معدودی که جزو بازیگران فیلم بوده‌ام یا واقعا فیلم را دوست داشته‌ام. برای مثال فیلم‌های سوپرمن کریستوفر ریو، یکی از این موارد است. من هیچ درکی از این ژانر ندارم و در مورد آن کاملا بی‌اطلاع هستم.

با وجود چنین پاسخی، باز هم سخت به نظر می‌رسد که او فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice را با بازیبن افلک تماشا نکرده باشد.

zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *