پس از یک سری شایعات، حال تایید شده است که کریس اوانز قرار است در فیلم The Red Sea Diving Resort (میعادگاه غوطه ور دریای سرخ) به کارگردانی و نویسندگی گیدئون ریف به ایفای نقش بپردازد.

بازیگر نقش کاپیتان آمریکا به بازیگرانی شامل هیلی بنت، آلساندرو نیوولا، مایکل کی. ویلیامز، مایکل هیوزمن، الکس هاسل و مارک آیوانیز به همراه نامزد جایزه اسکار گرگ کینیر و برنده جایزه اسکار سر بن کینگزلی پیوسته است.

فیلم میعادگاه غوطه ور دریای سرخ بر اساس یکی از ماموریت های نجات قابل توجه یعنی مهاجرات یهودیان اتیوپیایی از اردن به اسرائیل در اوایل دهه ۸۰ میلادی می باشد. کریس اوانز نقش آری کیدرون، مامور موساد را بازی می کند که ماموریت را رهبری می کند. داستان در اواخر دهه ۷۰ میلادی و هنگامی آغاز می شود که سازمان جاسوسی ماموریتی را واگذار می کند که بسیار بسیار متفاوت تر از فعالیت های معمولی و اسرار آمیز می باشد. در این ماموریت دستور این بوده که به انتقال هزاران یهودی اتیوپیایی کمک کنند که در کمپ های مهاجرت اردن گیر کرده اند و آنها را به دولت یهودی تحویل دهند.

آژانس که با عملیات در کشور دشمن غریبه نیست، یک پایگاه جسورانه و مخفی را در روستایی تفریحی متروکه در سودان به پا می کند و تعداد انگشت شماری از ماموران از جمله یک گروه اتیوپیایی را در آن مستقر می کند تا در اوایل دهه ۸۰ میلادی، مهاجرت به سرزمین موعود از طریق دریا و آسمان را نظارت و راه اندازی کنند. این عملیات برای ۵ سال پا بر جا بود و هزاران پناهجو را نجات داد و به اسرائیل برد.

فیلم توسط آرون ال. گیلبرت، الکساندر میلچن و گیدئون ریف تولید می شود. فیلمبرداری این فیلم در ۲۲ ژوئن در آفریقای جنوبی و نامیبیا آغاز می شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *