خانه ورزش اخبار ورزش کریس رونالدو: پایان رقابت من و مسی؟ تازه شروع شده است!

کریس رونالدو: پایان رقابت من و مسی؟ تازه شروع شده است!

0

کریس رونالدو: پایان رقابت من و مسی؟ تازه شروع شده است!

در مراسم برترین های فوتبال که شب گذشته (دوشنبه شب) در لندن برگزار شد، کریستیانو رونالدو، اعجوبه پرتغالی رئال مادرید برای دومین سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن دنیا را از آن خود کرد. در این مراسم لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا دوم شد و نیمار، ستاره برزیلی پاریسن ژرمن در رده سوم قرار گرفت.

به گزارش fourfourtwo، رونالدو پس از کسب جایزه بهترین بازیکن دنیا عنوان کرد که از سریال رقابت او با لیونل مسی هنوز قسمت های زیادی باقی مانده است و این رقابت تازه آغاز شده است.

رونالدو که در چهار دوره از پنج دوره اخیر عنوان بهترین بازیکن جهان رتبه نخست را از آن خود کرده است درباره این موضوع به خبرنگاران گفت:

من با لئو رقابت نمی کنم، او هم یک بازیکن است از همین دوران. او پنج بار جایزه برترین بازیکن را برده است و من هم پنج بار برده ام. پس همه چیز همانطور است که باید باشد. مشخصا خوشحال هستم چون همانطور که قبلا هم گفته ام در بهترین باشگاه دنیا حضور دارم. فرصت اثبات این مسئله را داشته ام که در سال های اخیر در سطح بسیار بالایی قرار داشتم و در حال حاضر هم از نظر فیزیکی شرایط خیلی خوبی دارم.

به همین دلیل در حال حاضر آرام هستم. فردا در مورد فردا فکر می کنم چون در حال حاضر باید از این لحظات زیبا لذت ببرم، چون هرگز نمی دانیم که بعدا چه چیزی پیش خواهد آمد.

سپس رونالدو در پاسخ به این سوال که آیا رقابت رونالدو در برابر مسی پایان یافته است گفت:

من هنوز کارم تمام نشده، همه چیز تازه شروع شده است!

کریس رونالدو و لیونل مسی هر کدام ۵ بار جایزه بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرده اند و ۱۱ بار در تیم برتر دنیا قرار گرفته اند.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *