«کریس همسورث» آماده نبرد «ثور» و «سوپرمن»

بعید به نظر می‌رسد که یک فیلم یا سریال کراس‌اور بین شخصیت‌های ابرقهرمان دی‌سی یا مارول ساخته شود، به ویژه وقتی که دیزنی و برادران وارنر هریک با چندگانه‌های خود مسیر متفاوتی را پیش گرفته باشند. اما اگر چنین اتفاقی روی دهد هواداران باید بدانند که «کریس همسورث» مشتاق دیدن مبارزه‌ی ثور با سوپرمن/کلارک کنت است.

همسورث روز گذشته در صفحه‌ی اینستاگرام خود تصویری از نبرد «خدای آذرخش» با «مرد پولادین» را به اشتراک گذاشت که توسط هواداران طراحی شده بود. او در ذیل این تصویر نوشت: «#محل‌مبارزه‌رابرایم‌ارسال‌کنید.»

ثور و سوپرمن در کامیک کراس‌اور «جی‌ال‌ای اونجرز» (JLA Avengers) در اواسط دهه‌ی ۲۰۰۰ با یکدیگر رویارو شده بودند، اما به جز آن نبرد به یادماندنی و گروهی، در صحنه‌ای در مقابل هم قرار نگرفتند. با این حال طرفداران کتاب‌ها در مورد اینکه پیروز این رویارویی تن به تن چه کسی باید باشد خیالبافی می‌کنند.

پس از وقایع «انتقام‌جویان: دست آخر» (Avengers: Endgame)، هواداران بیش از هر زمان دیگری برای دیدن همسورث در نقش ثور هیجان‌زده‌اند. اما اینکه این اتفاق چگونه رخ خواهد داد مشخص نیست؛ آیا فیلم جداگانه‌ی دیگری برای این شخصیت ساخته می‌شود؟ آیا در فیلم «محافظین کهکشان ۳» حضور دارد؟ و یا در فیلم جدیدی دوباره این نقش را بازی می‌کند؟

وقتی که «کریس همسورث» هفته‌ی گذشته اعلام کرد که پس از پروژه‌های «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» و «انتقام‌جویان: دست آخر» تا یکسال آینده به استراحت خواهد پرداخت، این پرسش‌ها پیچیده‌تر از پیش شدند. همسورث در این خصوص به روزنامه‌ی «دیلی تلگراف» استرالیا گفت: «امسال احتمالاً جلوی دوربین نخواهم رفت. تنها می‌خواهم در خانه بمانم و با بچه‌ها وقت بگذرانم. در مهم‌ترین سنین زندگی خود به سر می‌برند. بچه‌اند و وقتی که مدت طولانی کنارشان نباشم متوجه می‌شوند. امسال شاید در هیچ فیلمی بازی نکنم. چند کنفرانس مطبوعاتی دارم و چند کار تبلیغاتی کوچک، اما بیشتر در خانه خواهم بود. اگر ۱۰ سال به عقب برگردیم و از من بپرسید سناریوی رؤیایی‌ام کدام است، همین را می‌گویم. اکنون می‌توانم آرام بگیرم، لذت ببرم و قدردانش باشم، و به از دنبال کردن [فیلم‌ها] دست بردارم.»

همسورث و «تسا تامپسون» بازیگران «دنیای سینمایی مارول» در «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» بار دیگر با یکدیگر همبازی‌ شده‌اند. این دو در مصاحبه با MTV به این سؤال پاسخ داده‌اند که اسپین‌آف ایده‌آل آنان برای مارول چگونه فیلمی خواهد بود؟ تامپسون که در فیلم‌های مارول نقش «والکیری» را بازی کرده می‌گوید: «یک کمدی رمانتیک.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *