کریس همسورث اعلام کرد برای مدتی نامشخص بازیگری را کنار می‌گذارد

سال ۲۰۱۷ میلادی برای کریس همسورث که او را بیشتر برای بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول می‌شناسیم، سال بسیار شلوغی بوده است. او بیشتر سال را در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) حضور داشته است و این موضوع باعث شد که این بازیگر استرالیایی نتواند زمان زیادی را با خانواده خود در طول سال ۲۰۱۷ سپری کند. همسروث ۹ سال است که نقش شخصیت ثور را در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند. او تاکنون در ۵ فیلم این دنیای سینمایی که شامل دو فیلم Avengers (انتقام جویان) و سه فیلم Thor می‌شود، نقش این شخصیت را بازی کرده است و با انتشار دو قسمت آینده فیلم Avengers، قرارداد او با مارول رسما به پایان خواهد رسید.

همسورث در طول سال‌های گذشته در فیلم‌های دیگری از جمله شکارچیان روح (Ghostbusters)، شکارچی: جنگ زمستان (The Huntsman: Winter’s War) و در دل دریا (In the Heart of the Sea) نیز حضور داشته به ایفای نقش پرداخته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همسورث به دنبال فاصله گرفتن از دنیای بازیگری برای مدت کوتاهی است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم ۱۲ نیرومند (12Strong)، همسورث مصاحبه‌ای را با وب‌سایت تایمز بریتانیا انجام داده است. او در این مصاحبه اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی است تا مدتی را از هالیوود و دنیای سینما فاصله بگیرد. او در ادامه توضیح داد که دلیل این موضوع خانواده او بوده است که وی تصمیم دارد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش، به‌ویژه سه فرزندش که خیلی سریع در حال بزرگ شدن هستند، سپری کند و او احساس می‌کند که زمان کمی را به خانواده‌اش اختصاص داده است. همسورث گفت:

من می‌خواهم که فرزندانم را خودم به مدرسه ببرم. ممکن است تمام سال این کار را انجام دهم و در فیلمی کار نکنم. همه این اتفاقات به یک‌باره رخ داد و ناگهانی بود و از این تصمیم هرگز پشیمان نیستم و فقط تمایل دارم که بیشتر در خانه باشم. من می‌خواهم بیشتر در اینجا حضور داشته باشم. یک روز من و همسرم در مورد اینکه این سال‌ها چگونه گذشته است، صحبت می‌کردیم؛ دخترمان (ایندیا رز) که پنج و نیم سالش است و پسرهایمان (دوقلوهای کریس همسورث که ساشا و تریستان نام دارند) سه و نیم ساله هستند. بنابراین هر چقدر هم که با هم بوده باشیم، باز هم کافی به‌نظر نمی‌رسد.

السا پاتاکی، همسر کریس همسورث نیز بازیگر است و حتی با وجود اینکه آن‌ها دارای سه فرزند هستند، اما باعث نشده که همسورث مانع ادامه بازی کردن پاتاکی شود و حتی زمان‌هایی که او در فیلمی حضور داشت، همسورث از سه فرزندش مراقبت می‌کرد. فیلمبرداری و تولید فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) به کارگردانی تایکا وایتیتی، نیز در کشور استرالیا انجام شد که این موضوع باعث شد که همسورث زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کند. با این حال، مشخص نیست که دوری همسورث از دنیای بازیگری چقدر طول خواهد کشید، اما با وجود اینکه قرارداد او با مارول به پایان رسیده است، ماه گذشته او گفت که عجله‌ای برای کنار گذاشتن بازی در نقش ثور ندارد و اگر مارول بخواهد او حاضر است که در فیلم‌های بیشتری نیز این نقش را بازی کند. علاوه بر این، وایتیتی نیز پیش از این گفته بود که ایده‌هایی برای ساخت فیلم Thor 4 (ثور ۴) دارد.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *