کریس همسورث و تسا تامپسون در صحرا در تصاویر جدید اسپین آف فیلم Men In Black

از اوایل تابستان امسال، فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) در لندن آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده است. در این تصاویر که تسا تامپسون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده، شاهد حضور او به‌همراه کریس همسورث در صحرا هستیم. با این حال، اطلاعات جدیدی از این صحنه در دسترس نیست و مشخص نیست که چگونه یا چرا این دو شخصیت در صحرا گرفتار شده‌اند. تسا تامپسون نقش ایجنت ام (Agent M) و کریس همسورث نقش ایجنت اچ (Agent H) را در اسپین آف فیلم Men In Black که هنوز نام و عنوان رسمی آن اعلام نشده است، بر عهده دارند. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

تامپسون و همسورث پیش از این با یکدیگر در فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) هم‌‌بازی بوده‌اند که زوج و رابطه ثور و والکری با استقبال طرفداران دنیای سینمایی مارول مواجه شده بود و احتمالا کمپانی سونی پیکچرز به دنبال استفاده و ادامه موفقیت این زوج در قسمت فرعی فیلم Men In Black است. کریس همسورث در نقش ایجنت H، تسا تامپسون در نقش ایجنت M، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت O، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در اسپین‌آف مردان سیاه پوش حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اسپین‌آف فیلم Men in Black قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، است و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی)، بوده است.

تانی کال

برگرفته از Heroichollywood

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *