«کری فیشر» در قسمت نهم «جنگ ستارگان» هم ظاهر می‌شود

لوکاس‌فیلم ساعاتی پیش اسامی بازیگران «جنگ ستارگان: قسمت نهم» را فاش کرد و تأیید کرد که «کری فیشر» فقید در اپیزودی که داستان «اسکای‌واکر» را به سرانجام می‌رساند، حضور خواهد داشت.

«جی. جی. آبرامز» کارگردان این فیلم برای آوردن «لیا» با بازی فیشر به قسمت نهم فیلم، از فیلم‌های منتشر نشده فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» استفاده می‌کند. آبرامز در این رابطه می‌گوید، «همه ما عاشق کری فیشر بودیم. نمی‌توانستیم بدون او پایان رضایت‌بخشی برای سه‌گانه اسکای‌واکر بیابیم. ما هرگز بازیگر دیگری برای این نقش انتخاب نخواهیم کرد و از گرافیک‌های کامپیوتری برای بازسازی شخصیت او استفاده نمی‌کنیم. با حمایت دختر او، «بیلی»، برای تجلیل از میراث کری و شخصیت لیا با بازی او در قسمت نهم با استفاده از تصاویری که از اپیزود هشتم وجود داشت راهی یافتیم.»

فیشر دسامبر سال ۲۰۱۶ پس از پایان فیلمبرداری «آخری جدای» از دنیا رفت. در ژانویه ۲۰۱۷، لوکاس‌فیلم با انتشار بیانیه‌ای به هوادارن اطمینان داد که هیچ برنامه برای بازسازی دیجیتالی شخصیت لیا ندارند. آپریل ۲۰۱۷ «کیتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم اعلام کرد که فیشر در قسمت نهم حضور نخواهد داشت، اما بعد در سپتامبر ۲۰۱۷ آبرامز به جای «کالین تره‌ورو» بر روی صندلی کارگردانی فیلم نشست، و فیلمنامه جدیدی با همکاری «کریس تریو» نوشت و در برنامه‌های فیلم تغییراتی به وجود آورد.

لوکاس‌فیلم در ضمن تأیید کرده است که «مارک همیل»، «دیزی ریدلی»، «آدام درایور»، «جان بویه‌گا»، «اسکار آیزک»، «لوپتیا نیانگو»، «دامنال گلیسن»، «کلی ماری ترن»، «جوناس سواتامو» و دختر فیشر «بیلی لورد» برای بازی در نقش‌های قبلی خود در قسمت بعدی «جنگ ستارگان» بازمی‌گردند. «نایومی آکی» و «ریچارد ای. گرانت» بازیگر فیلم «لوگان» از چهره‌های تازه این چندگانه خواهند بود. «بیلی دی ویلیامز» نیز که در فیلم «بازگشت جدای» در نقش «لاندو» بازی کرد برای اولین بار از سال ۱۹۸۳ به این چندگانه بازمی‌گردد.

«کری راسل» بازیگر سریال «آمریکایی‌ها» هم با وجود اینکه در فهرست منتشر شده لوکاس‌فیلم جایی ندارد، طبق قراردادی که با دیزنی به امضاء رسانده در فیلم حاضر خواهد بود. «جان ویلیامز» نیز علیرغم اینکه اعلام کرده بود کارش با این چندگانه به اتمام رسیده، برای آهنگسازی این قسمت هم بازخواهد گشت.

فیلمبرداری قسمت نهم «جنگ ستارگان» از اول آگوست در استودیوی پاینوود لندن آغاز می‌شود. این فیلم در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *