کمپانی STX Entertainment تایید کرده است که سم کلافلین (بازیگر فیلم The Hunger Games: Catching Fire) قرار است شایلن وودلی (Divergent, The Fault in Our Stars) را در فیلم Adriftt (سرگردان) همراهی کند، کلافلین با حضور در فیلم سرگردان به همراه وودلی بازی نقش های اصلی را برعهده خواهند داشت.

فیلم سرگردان به کارگردانی بالتازار کورماکور (کارگردان فیلم Everest) و بر اساس داستانی واقعی ساخته می شود و موضوع آن نیز در مورد زنی به نام تامی اولدهام است که به همراه نامزد خود، ریچارد شارپ با یک قایق قصد سفر به تاهیتی را دارند، اما یک طوفان مهیب برنامه ی آنها را به هم می ریزد و این زن جوان نیز خود را به تنهایی در قایقی شکسته می بیند، در داستان این زن در طی سفری ۱۵۰۰ مایلی به هاوایی، برای زنده ماندن خود تلاش کرده است. در صورت توافق تلر، او نقش همسر وودلی را بازی خواهد کرد. فیلمنامه ی این پروژه توسط آرون و جردن کندل نوشته شده است و تولید فیلم نیز احتمالا از تابستان شروع شود.

کلافلین بخاطر حضور در فیلم هایی چون The Hunger Games: Catching Fire و Me Before You و Snow White and the Huntsman و Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides شناخته می شود. از جمله فیلم های شناخته شده ی وودلی نیز می توان به عناوینی چون Divergent و The Fault In Our Stars و The Descendants اشاره کرد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *