خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: برای اینکه تیم با ثباتی شویم به بازیکنان بهتری نیاز داریم

کلوپ: برای اینکه تیم با ثباتی شویم به بازیکنان بهتری نیاز داریم

0

یورگن کلوپ که تیمش روز شنبه توانست آرسنال را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد عنوان کرده نباید در مورد بازیکنان تنها براساس یک بازی قضاوت کرد و اعتراف کرده بی ثباتی لیورپول به کیفیت بازیکنان ربط دارد.

کلوپ به نقل از گاردین به خبرنگاران گفته:

اگر بخواهیم درباره بازیکنان پس از بهترین بازی فصل مان قضاوت کنیم آن وقت باید به آن ها قرارداد ۶ ساله بدهیم. اگر آن ها را پس از بازی با لسترسیتی قضاوت می کردیم باید کل تیم را تغییر می دادیم. حقیقت در این میان است و ما روی این مسئله تمرکز کردیم. دورانی فرا خواهد رسید که در مقابل تیم های پایین جدول هم مثل بازی با آرسنال بازی کنیم اما برای دست یافتن به این هدف باید تلاش کنیم. اول از همه باید احساس کنیم که این اتفاق ممکن است.

نمی خواهم خیلی فیلسوفانه نظر بدهم اما حقیقت این است که ما بی ثابت هستیم. البته که نباید ذهنیت بازیکنان را زیر سوال ببریم. نباید سوالاتی مثل اینکه آیا آن ها واقعا انگیزه دارند و یا واقعا به دنبال پیروزی هستند بپرسیم چون اگر چنین مسائلی وجود داشت نمی توانستیم اینگونه مقابل آرسنال بازی کنیم. در بعضی بازی ها به مشکل خوردیم و همنطوری که رسانه ها می گویند این تا حدی به کیفیت ترکیب بستگی دارد اما ما پتانسیل بالایی داریم و با تلاش می توانیم آن را به کیفیت تبدیل کنیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *