خانه ورزش اخبار ورزش کلوپ: تمامی مدعیان قهرمانی به جز منچسترسیتی مشکلات زیادی دارند

کلوپ: تمامی مدعیان قهرمانی به جز منچسترسیتی مشکلات زیادی دارند

0

روز شنبه دو تیم لیورپول و هادرسفیلد تاون به مصاف هم رفتند، که در پایان این تیم میزبان بود که توانست با گل های استوریج، فیرمینو و واینالدوم بعد از سه بازی در لیگ به پیروزی دست پیدا کند، اما آن ها در حال حاضر دوازده امتیاز با منچسترسیتی اختلاف دارند.

به نقل از وبسایت fourfourtwo، سیتیزن ها در حال حاضر با پنج امتیاز اختلاف نسبت به منچستریونایتد در رده دوم قرار دارند. شیاطین سرخ نیز موفق شدند در دیداری سخت و حساس تاتنهام را با تک گل آنتونی مارسیال شکست دهند. همچنین تاتنهام در دو بازی اخیر خود مقابل وست هم در جام اتحادیه و منچستریونایتد در لیگ شکست خورده است. کلوپ در این خصوص به خبرنگاران گفت:

حقیقت این است که ما در این فصل زیاد خوش شانس نبوده ایم. شما نمی توانید که تقاضای بخت و اقبال کنید. نمی توانید بگویید شانس من کجاست؟ شما باید تلاش کنید تا وقتی که بخت و اقبال به سراغ شما بیاید. مطمئن نیستم که آیا پوچتینو نیز در مورد همین چیز ها حرف زده است یا نه. اما آن ها در غیاب هری کین دو بازی گذشته خود را واگذار کرده اند. دو هفته پیش اسم تیم آن ها “تیم هری کین” نبوده، اما در حال حاضر به “تیم هری کین” تغییر یافته است. در حال حاضر همه ما به غیر از منچسترسیتی مشکلاتی از این دست داریم.

لیورپول در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده ششم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. آن ها هفته بعد در دیداری سخت مهمان وست هم خواهند بود.
برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *